Gå til innhold

Bytter dere nesebor for hver gang dere sprayer??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer vel ann på om du skal ta en eller to dusjer med spray så så mange ganger i løpet av dagen. Litt forskjellig praksis på det ettersom type medisin og dose..jeg skulle ha 1 dusj 5 ganger om dagen. Bytta på litt med hvilket nesebor jeg brukte, men brukte vel stort sett høyre tror jeg (vet ikke hvorfor). Men skal du ha to dusjer er dt vel naturlig med en dusj i hver..

Hei! Jeg skal også begynne i morgen, og lurte på det samme! Synarela på deg? Vi skal spraye totalt 4 ganger om dagen, ikke sant? En gang i hvert nesebor morgen og kveld...? Jeg er litt forundret over at det er så viktig at nesesprayen IKKE må ligge - den MÅ stå rett opp og helst i pakningen sin?? Blir jo veldig klønete hvis man skal bort en helg eller noe slikt da... ?

Annonse

Synarela på meg også..

Skal spraye 3 ganger om dagen. 8-15-22

Hmm..den må stå ja, må huske det.. litt vanskelig å styre hvordan den ligger i vesken..men skal nok greie det:)

Er det ditt første forsøk lillingønske? Det er mitt første.. Blir icsi på oss.. Syns hele greia er litt skummel jeg, men det går nok bra, spesielt med støttende og gode jenter her inne på bim:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...