babygullz <3 vilde Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 noen prøvere her som tar kosttilskudd? vi må jo liksom få i oss det rette dagsbehovet av vitaminer og mineraler, nok sink, magnesium,selen a-b-c vitaminer for fruktbarheten, sædkvalitet, har dere det rette kostholdet som dekker disse behovene? jeg blir helt stressa jeg...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg spiser generellt sett ganske sunt, men skeier ut i helgene! Vet ikke om kostholdet mitt dekker alt som man skal ha, så jeg tar: - multivitamin - sink - tran - folsyre
babygullz <3 vilde Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 hm... hver dag får jg i meg fiber, hvitost, skinke og litt paprika, philadelphia, noen perioder gaaanske mye sjokolade og godterier. tviler sterkt på at maten jg får i meg dekker så mye av det daglige behovet for vitaminer og mineraler nei.. begynte med jerntilskudd i går...pga jeg har en jernverdi på er laaangt under normalen...men lurer på om jg kansje bør gå å skaffe meg en hel helsekost butikk med multivitaminpiller=) hehe har ikke tid til å passe på å få i meg en banan, 2 østers, 5 brokkolibiter, sesamfrø og linfrø, 3 gulrøtter, kål bær og linsermago og avokado hver enste dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå