Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Etter MYE grubling, og like mye irritasjon er dette det beste forslaget hittil på lille gullet... Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Synes det er veldig fint:) Vi vurderer også sterkt Emrik. Har falt veldig for det navnet.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Emrik er veldig fint. Jeg er ikke like svak for Aleksander, men kombinasjonen er OK dersom dere må ha et dobbeltnavn.
StorkeMammaen Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Et kjempe flott navn, di passet godt sammen. Liker spesielt godt Emrik. Aleksander er det veldg mange som heter da, men det gjør kanskje ikke no.
prebs Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Jeg liker Emrik mer og mer! Passer fint med Aleksander
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 for meg så mangler det en b Embrik, men navnene passer fint sammen.
Vannmann35 Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Jeg får være motpolen da - liker ikke Emrik. Synes det er et tullenavn, et forsøk på å være litt original og legge til en m i Erik... Og Erik er flott nok som det er allerede! Aleksander er fint det da :-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Poenget vårt er nettopp å legge til en m i Erik, for oppkalling, men familien synes ikke vi skal kalle opp direkte. Da er Emrik et godt alternativ =) Aleksander er et av få navn som sambo liker, så der er det et lite kompromiss ute å går ;-) HI
Nordlys 06 og 07 Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Vi hadde bestemt oss for Emrik om det ble gutt, men vi venter jente så det ble ikke denne gangen. Jeg bare falt helt for Emrik. Kjempe flott navn. Jeg liker best enkelnavn da, så syns Emrik er best alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå