Gå til innhold

Herregud!! hva skal jeg tro nå (?)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei kjære BIM'ere

 

Jeg vil gjerne ha deres mening om min graviditetstest.

 

Kort fortalt: jeg var i 13pp og på andre Pergotime kur, hadde positiv EL test da jeg skulle for over 2 uker siden og ble veldig skuffet da jeg fikk TR for 3 dager siden. Tok en test da på morgenen som var negativ. Blødde veldig lite nesten bare spotting en dag og litt mer neste dag, deretter helt stopp. Har vanligvis kanskje beskjeden mens, så jeg regnet med at det var "game over". Men så i dag, altså 3 dager etter forventet mens har jeg hatt veldig ømme bryster, virkelig verkende bryster. Tenkte først at jeg bare inbilte meg det, men så måtte jeg til slutt innrømme at det ikke er inbildning. Har gått å følt litt på det i kveld, og så bestemte jeg meg for å dra ut å kjøpe en test. Tok testen nå nettopp, og umiddelbart kom det en helt tynn tynn strek (CB). Har snart mastergrad i graviditetstester og har sett skyggestreker før, men dette var ingen skygge, streken blå og supertynn, og for meg helt synlig. Og den kom med en gang! (hadde bare gått 1 time siden jeg hadde vært på do før jeg tok denne testen så urinen var nok uttynnet)..

 

Dette ble ikke kort allikevel. Men hva tror dere. Har jeg vært gravid og mistet, eller er det fortsatt håp???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. vansklig å si.. jeg vet ikke hva slags blødning du har hatt.. men er det en strek der skal du være gravid.. (jeg hadde veldig svak strek, tok en ny test etter to dager..) ta en til om to ndager.. er ikke streken der er du ikke (lenger?), og hvis du er gravid og ikke evt mistet så bør streken være sterkere.. men 2dager føles som en evighet.. hehe.. måtte vente selv.. er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...