Gå til innhold

Når legger barna deres seg? Og når har de sin siste lur før nattan?


Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmm.... vi har ingen rutiner. hun legger seg med meg i 22-23 tiden. sover på kvelden som det passer henne. sover lenge om morgenen.

jeg blir imponert av deg og lillegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ho mellom 1930 og 2000. Siste luren i dag ble litt sen, våknet kl 1845 så det blir spennende å se om hun sovner nå.. Er stille fra soverrommet så vi får se :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemann legger seg likt som oss, ved 22-23 tiden. da får han også siste måltid. Han smådubber hele kvelden, men er litt våken ved 1930 tiden, da får han mat. Lillemann sover til 08, får litt mat og sover igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er leggetiden 21.00-21.30. Pleier da ofte å være våken fra 18 tiden, selv om hun av og til tar seg en kvarters blund før leggetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jakob legger seg i 21-22 tiden... han pleier da å være våken fra rundt 18 tiden, men noen ganger tar han seg en liten høneblund i mellom også! merker ingen forskjell på det egntlig- han blir ikke mer våken ved leggetid forde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vært så forskjellig, men har begynt med å legge jenta vår ca kl. 22. for et par kvelder siden var det slik at hun ville sove da, men i gårkveld var hun mye våken og utrolig urolig (rimte jo!!!!). jeg ammet henne, hun duppet av, en halv time våknet hun igjen og roet seg ikke før hun ble lagt til puppen. holdt på slik et par timer... ga henne igjen ca kl 23.30, duppet av, våknet og ville ha tutten. våknet igjen ca kl. 5 om morgenen. så jeg lurer på hvordan denne kvelden blir...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...