MalinL *2 gullgutter* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg er nå 20+1 med tvilling-gutter. Har kjent liv helt fra uke 12-13. I går kjente jeg den ene hadde hikke ) Helt utrolig fin opplevelse Begynte nesten å sippe da jeg skulle fortelle den vordene far det. Kjennes nesten ut som de allerede har fått ett søvn/våken-mønster. For hver kveld rundt 22-23 på kvelden er det masse aktivitet. Er kjempeherlig å bare sitte å kjenne på. Men ikke så godt når han på venstre hopper oppå urinblæra mi Iallefall kjennes det ut som det er det han gjør. Kan være skikkelig vondt noen ganger faktisk Men synes jo det er bare stas da. Jeg er overbevist om at det er 2 fotball-sparkere, mens far tror det er 2 ishockey-spillere ))
Iltaet venter tvillinger Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hei. Koselig å kjenne skikkelig liv tenker eg. Gleder meg til det er min tur:-) Er 10+2 i dag og skal på ul på mandag igjen, gleder meg til å se om de har det bra der inne.
(Svanger) Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Hei Malin! Jeg er også 20+1 i dag! Og føler utrolig mye liv. Det er kjempegøy, men noen ganger gjør det nesten vondt. Og hvis de begynner på kvelden etter at jeg har lagt meg, får jeg ikke sove før de er slutter. Føler du deg bra eller? Det er gøy å lese hvor positiv du er! Lykke til videre!
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2007 Hei Svanger! Så artig at vi har samme termindato Jeg er i veldig god form nå. Men de første 3-4 månedene var ett mareritt med veldig mye kvalme. Så er ikke lenge siden jeg begynte å jobbe igjen. Etter råd fra legen jobber jeg ikke mer enn 50%. Er nok lurt for jeg kjenner det blir ganske mye nedpress allerede nå. Har en stillesittende jobb. Blir nok jobbende ut mars. Også blir det 100% sykemelding til permisjon starter. Har du hatt masse kvalme også eller? Da jeg var så mye kvalm ble det lite med det meste, men nå har jeg fått godtekick Har ikke noen andre sære lyster, men sjokolade.... Så fikk ett sjokk da jeg gikk på vekta i går. Så nå er det full stopp!! Er jo ikke bra for de små i magen heller med alt det sukkeret. Håper vi kan følges her inne ettersom vi har kommet like langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå