Lapez Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Og alt er i den skjønneste orden!! =)))))) Fikk ctg registrering og UL =) alt bra meg meg å vesla=) De kunne også fortelle meg at jeg har regelmessige tak på 4 stk i løpet av 10 min, så fødsel trengte ikke være så altfor lenge unna-... skjønte ikke noe av det jeg da, men alt er bra hvertfall!! å nå er det like mye liv som vanlig igjen=)))
Kondis som en murstein Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Så utrolig deilig da ) Og kanskje enda mer deilig å høre at fødselen ikke er så langt unna?! Lykke til!
godiva med 3 gull Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 FLOTT. Blir litt bekymret kan man si når man leser sånn her inne. Skal se du snart blir mamma istede. he he. Sikkert derfor hun er rolig. Hun forbereder seg på å komme ut.
kfitjar Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Det var godt å høre at alt var bra. Tusen takk for at du oppdaterte oss så fort. Jeg blir så bekymret for så mange her inne, og så går det litt tid før de gir beskjed om hvordan det går/gikk, så går jeg der og tenker....... Uansett lykke til videre og håper prinsessa snart kommer ut og hilser på dere!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Det var godt å høre Lykke til med nærkommende fødsel, da
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Åh så bra! Jeg har også tenkt på hvordan det gikk med deg/dere! Det er bra du kom med oppdatering Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå