MalinL *2 gullgutter* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg er nå 20+1 med tvilling-gutter. Har kjent liv helt fra uke 12-13. I går kjente jeg den ene hadde hikke ) Helt utrolig fin opplevelse Begynte nesten å sippe da jeg skulle fortelle den vordene far det. Kjennes nesten ut som de allerede har fått ett søvn-mønster. For hver kveld rundt 22-23 på kvelden er det masse aktivitet. Er kjempeherlig å bare sitte å kjenne på. Men ikke så godt når han på venstre hopper oppå urinblæra mi Iallefall kjennes det ut som det er det han gjør. Kan være skikkelig vondt noen ganger faktisk Men synes jo det er bare stas da. Jeg er overbevist om at det er 2 fotball-sparkere, mens far tror det er 2 ishockey-spillere ))
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Er det ikke bare helt herlig å sitte og kjenne masse liv i magen?? Er selv gravid med gutt.. bare en her da.. og har termin 11 juli.. Han sparker og hikker som bare det om dagen.. mest om kvelden og tidlig på morningen... er jeg oppe på do om natta hender det også han våkner og turner litt rundt inni der.. Blir så mye mer beroliget når jeg har begynt å kjenne ordentlig med liv.. Lykke til videre med dine to små gutter.
Mia_I Skrevet 23. februar 2007 #3 Skrevet 23. februar 2007 Morsomt når man kjenner at det rører på seg!!! Jeg kjente ingen bevegelse før i uke 20, men nå (uke 27) er det mye aktivitet hver eneste dag. Det er jo et godt tegn! Hvordan kjennes det ut når babyen hikker?
*Lenn* :-)) Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Så utrolig deilig!! Jeg gleder meg.... Husker selv følelsen av da gutten min hikket i magen...syntes nesten det var litt ekkelt jeg Kanskje de vil spille både fotball OG ishockey??Bra miljø for begge deler her i byen ;);) Hi hi. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå