Gå til innhold

fått noe mage???:)

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

hei hei!! jeg er i uke 9+3... jeg lurer litt på om noen har begynt å få mage????? noen som er ca like langt som meg.. jeg har begynt å få anntydning.... eller det vil si hvis jeg prøve å holde den inne går det ikke i det hele tatt, og det er antydning til en bitte liten bul:)

er nok litt fett også for spiser jo litt mer en før, men kjenner det på buksene også jah:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8348447-f%C3%A5tt-noe-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 9+3 i dag og nå beggynner jeg virkelig å få mage ja:) men er ikke en ordentlig gravid mage da. men gleder meg så mye til det at jeg nesten har lyst til å gå rundt å presse den ut litt til, sånn at jeg d ser ut som jeg er ordentlig gravid, ikke bare småfeit:) haha

et par uker til nå så er den nok litt rundere:)

Jeg er 12+4 har såvidt begynt å få en liten mage... men føler mest at mageformen bare har forandret seg. Ikke at den er blitt så mye større...

men gleder meg til den begynner å synes mer.. når jeg blir ordentlig gravid. :)

Er 13+2 og må tenke på hvilke gensere jeg skal gå med for at det ikke skal se ut som om jeg har lagt på meg. Men så lenge jeg har på meg dongeribukse ser det bare ut som om jeg har lagt på meg, ingen gravidmage. I linbukser ser man at det er gravidmage.

Selv om det har lagt seg mere på magen er kiloene de samme...syns det er litt merkelig...

Annonse

Hei, jeg er 9+6 å får ikke på meg mine egne bukser lengre må bruke gravid bukser. Tidligere i svangerskapet var magen flat når jeg sto opp og ganske rund senere på dagen, men nå har jeg kul når jeg står opp også, så det er vel mer gravidmage. Venter nr 3, men ble tidlig stor med førstemann også, ikke med nr 2 for da mista jeg matlysten på grunn av kvalme.

Ja , æsj. Har fått mage men forsøker å skjule den . Bruker hold-in strømpebukser når jeg har kjole på , men jeg har lagt på meg hele veien rundt . Forrige gang hadde jeg innsving i livet og da fikk jeg gutt. Denne gangen føler jeg meg som en dachshund så kanhende det blir jente? Jeg har aldri følt meg særlig smekker med gravidmage uansett . Men synes andre gravide ofte ser flotte ut . Er 13 + ett eller annet og føler meg bare feit , men tror det er mest en følelse . Skal begynne å trene mer nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...