Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan.

Hvordan går det med deg, har du kommet igang igjen?

Her holder vi på som vi pleier, med oppussing....puh... har ikke vært helt i slag heller med magesmerter og doflying for min del, men det er bedre nå.

Føler alt står litt på vent nå for tida. Er egentlig VELDIG klar for å komme igang med nytt forsøk nå snart, tror jeg begynner å få ett snev av depresjon her nå, er egentlig bare trist å lei...snufs...

men-men, får vente til vi er ferdig med kjøkkenet før vi setter igang med noe...

Håper det går bra med deg nå da, og at du ikke er så plaget med biviorkninger som følger med...er de sm nå eller?

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8348349-hallo-emma-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er her altså.

Joda jeg er i gang. Begynner på sprøyter til onsdag. Går framover. Stertet helt jæ****, masse bivirkninger, ble helt slått i bakken og hadde bare lyst itl å hopp av. Aldri følt det sånn før, men det er bedre nå.

Jeg er delvis sykemeldt ja. Og det er godt.

Huff jeg føler med deg altså, skjønner du er frustrert, lei og desperat, men er det så lenge til dere kan begynne igjen da?

Kjøkkenet begynner å ta form eller?

Ikke kjekt med magesyke, misunner deg ikke det der. Jeg gjør alt for å styre unna. Er glad så lenge jeg slipper, holder med hormonene mener jeg.

Jøss så fort det har gått da...men det føles vel ikke sånn for deg som står med begge bena midt oppi det. Det er bra det har roet seg litt da.

Merkelig det der;det er ingen forsøk som er like...

Det begynner å ta form nå ja, har fått senka taket og retta opp å fått på plater på veggene. Har i tillegg flytta døra som gikk inn til stua, og snudd døra som går ut mot gangen i bakgården. Det ble sillestans en ukes tid da mannen fikk senebetennelse.

Vi har igjen maling og opprettingg av gulv og røropplegg...puh...

Tenker vi setter igang igjen når vi er ferdig med dette, kan ikke før...

Nei det er greit å ta en ting av gangen. Greit å ikke ha noe som kan skape frustrasjon og krangling når man holder på med forsøk.

Stakkars gubben da som jobber så har får senebetennelse.

Typisk at sånt skjer når man bare har lyst itl å bli ferdig...men men.

blir mest sannsynlig forsøk før sommeren da?

Snakket noe mer med sykehuset om å prøve andre medisiner? Alt må jo prøves mener jeg

Det blir nok iløpet av sommeren/høsten en gang tenker jeg,kanskje før også...

Jeg skal snakke med de på sykehuset ang.medisiner, det er klart en må prøve det. Har liksom ikke tatt tak i det enda.

Jeg får følge med deg da så lenge, håper det går bra med dere denne gangen!!!!!!!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...