Gå til innhold

Mannen min har forlatt meg...


-carina-

Anbefalte innlegg

Men heldigvis bare for helgen, da! :o)

Han er på guttetur i Dublin, så a' mor må være barnevakt hele helgen. Nå er Karsten i seng, så nå skal jeg koooose meg. Står fløtegratinerte poteter i ovnen og lukta begynner å bre seg i leiligheten. Skal snart steke litt biff og DVD'en står klar i spilleren... Og så må jeg ikke glemme å nevne den stooore sjokoladeplata i kjøleskapet! ;o)

Men jeg har vel lov til å kose meg litt, mannen min skal tross alt drikke Guinness hele helgen! :o)

 

God helg!!

 

(Og siden jeg er hjemme alene så blir det helt sikkert litt DIB på meg også, da!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bare gleder deg, du!! Det hadde jeg også gjort! Bare en kveld alene hjemme etter at barna er lagt er jo luksus - sånn innimellom... Godt å ha han her ellers, da!

Kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjemme-alene-kveldene blir sikkert enda sjeldnere når man får flere barn. Har vært hjemme alene noen kvelder etter at Karsten kom allerede. Men jeg stooorkoser meg! Problemet er at jeg koser meg sånn at jeg sjelden kommer meg i seng. Siden jeg skal være alene helt til sent søndag kveld så er jeg jo nødt til å sove litt for å klare å komme meg gjennom helgen... Men som du sier, det er godt å ha ham her til vanlig, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...