Gå til innhold

ang sopp infeksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye skal det klø+? merker at canesten fungerer, men så fort jeg blir klam der. ja da starter det igjen.. og dum som jeg er så klr jeg.. så nå er jo stakkars lillemor helt sår.. og pga sårheta er det vondt å gå på do.. men canesten'en fungerer jo, men det tar så tid.. noen som har gode tips til å unngå kløinga? kan jo likeosm ikke sitte å skreve hele dagen, uten klær..

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt litt kløe i noen dager,,, Holder på å tilte helt, men det har vært litt bedre i dag.. Jeg smører med canesten, og har gått med en god truse.. Vet ikke om det er trusa som har hjulpet meg... Men gikk uten i går og det var ikke noe greit...

Skrevet

akkurat nå sitter jeg uten noe på inderkroppen, under dyna mi i stua å skræver.. eneste måten det ikke klør på-- har jo vært dum å klødd da, så det klør jo mer pga det..

men holder på å tillte crazy her, det er så jævla ubehagelig.. og så sårt det har blitt pga denna kløinga:(:(

Skrevet

Jeg smørte meg faktisk med canesten i går kveld, også hadde vi sex... Kanskje det er det som har gjort at det er bedre i dag????

Får jo litt bedre smøring da ;) he he he

Det er voldsomt ubehagelig når det er på det værste iallefall..

Skrevet

ja er det.. er det farlig å smøre mer enn to tre ganger o dagen trur du??

Skrevet

Jeg prøver å holde meg til 3 ganger, men av og til så må jeg tisse rett etter smøring og da smører jeg på nytt...

Skrevet

usj.. prøver å hodle meg til tre gange rjeg å.. men blir litt mer.. :S

skal prøve å ha på en kald klut, for å unngå kløinga så kanskje det hjelper på kløen..

Skrevet

Hei:) ville bare tipse dere om å kjøpe natruell yogurt.. klin på masse der ned og hvis dere har en sånn engangssprøyte så sprøyt inn hel hel del.... det fungerer så sinnsykt bra + at man kan bruke så mye man vil uten at det er noe farlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...