Gå til innhold

Spise hvor ofte? Noen råd for å få litt orden på ting?

Anbefalte innlegg

Hvor ofte spiser deres babyer? Min er fire uker og spiser mer eller mindre konstant har jeg en følelse av. Bortsett fra om natta. Da spiser han ca kl 23, 03 og 06. På dagtid er det bare surr og puppen er ut og inn hele tida. Noe jeg kan gjøre for å få litt mer orden på dette? Eller er det for tidlig?

Fortsetter under...

Michelle (føødt 21 januar) spiser i ca 23/24 tiden på kvelden. Sover da til ca 5/6 tiden når hun vil ha mat. Sovner mellom 6/7 en gang og sover da videre til 11/12 tiden. Spiser ca kl 12. Så spiser hun ca kl. 16. Så spiser hun ca kl 19. (under dagen er hun mest våken og sover en time da og da) Mellom 19/20 ca sovner hun og sover til hun vil ha mat igjen i 23/24 tiden.

Sån har dagen sett ut her noen dager nå. Men før hun begynte med dette så syntes jeg også hun spiste hele tiden, og ikke sov hun når jeg ville på natten heller. Men nå ser det ut til at hun har laget sine egene rutiner. =)

Til Morra di: Jeg syntes også det virket som om hun var mer sulten en jeg hade melk på kvelden. Så vi kjøpte mme, det vi gjorde var at når hun ville ha mat før hun skulle legge seg var at vi lot henne få puppen først, og så etter det så lot vi henne drikke seg god og mett på mme.

Da sov hun godt den natten og etter det har det gått minst 3/4 timer mellom mat hver gang. Så det hjelpte her hvertfall.

Hun hade også en del magknip og luft plager i magen på kvelden. Men det har blitt mye bedre etter att jeg begynte og spise fenikkel kapsler.

Og at vi har begynt å ta pauser i spisingen for å rape.

Håper det går seg til hos dere også. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...