Gå til innhold

skal? skal ikke.. tør ikke!! hihi

Anbefalte innlegg

Jaja nå har jeg vært her inne mye de siste dagene, og langa ut om alt mulig her.. fortsatt ikke fått mens. den er alltid her den 20ende.. hmm.. og hadde en liten blødning den 18ende men ikke noe etter d.. bare no brunt i ny og ne. gud vet hva det er lissom!!! trøtt, kvalm og kald.. det er meg i et nøtteskall..

kan det være...? at jeg er det..? lenge siden EL men er så lei av å se neg. på testen så bare later som dette er vanlig mens osv.. Ja er vel litt rar.. kjempe lyst å teste men pessimisten slår frem..

hva tror dere der ute..?

hmm..er litt snufsete, og kanskje kvalmen kom derfra men...

Klemmer til alle der ute

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8348154-skal-skal-ikke-t%C3%B8r-ikke-hihi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har ikke msn, gitt, er redd det ville bli for altoppslukende for meg. Holder lenge med å være her inne på Bli Gravid, hehe, tar jo mange timer om dagen bare det.

Men rekker du Hvalen til 8, eller?? Du skjønner, du har et par veldig spente folk her nå! ; )

Hadde jeg bodd nært deg, skulle jeg egenhendig kjørt å kjøpt den testen og kommet på døra di med den.. Sjøl har jeg IKM på lørdag, ¨å jeg skal teste meg på hytta..... ingen pc i nærheten da, men skal komme med resultatet på søndag når jeg er hjemme igjen...

hehe...

så koselig :D ska kjøre bort dit nå..Har lagt igjen msn min, hvis noen vil snakke der.. da løp jeg!!!! gud.. jeg vil jo gjerne være det, mer enn noe annet men etter over 20 pp uten hell så mister man håpet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...