Gå til innhold

Dårlig service på Babyshop Skårer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av den elendige servicen vi har fått der, at jeg vil anbefale alle å handle vogner andre steder. Har dessverre hatt en del trøbbel med Simo vogna vi kjøpte der, og de er ikke akkurat veldig hjelpsomme.... Fikk blant annet en kommentar da kalesjen gikk i stykker etter 4 måneders bruk " Ja, dere har jo kjøpt en lys farge da, så de blir jo fort stygge" Ja, da må en vel regne med at den ikke klarer å stå i oppreist stilling,når den er lys i fargen????? Nå hadde vi den inne til den fjerde (!!!!!) store reparasjonen på 2 år, og da nekter de å ta det på reklamasjon- så da måtte vi betale. ÅÅÅÅÅÅ!!! Er sint! Måtte bare få ut litt frustrasjon.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om å få dårlig service på Baby Shop... Har selv oppled det... Har sutta helt å handle der!

Skrevet

Undskyld meg men er det ikke du som jobber i en barnebutikk a? Hvorfor har du da handla på Baby Shop? Men støtter deg i at det er dårlig service der.

Skrevet

Jeg har ikke jobbet lenge i barneutstyrbutikk , men har en gutt på 1 1/2 år... hehe

Nå vil jeg selvfølgelig ikke handle andre steder enn der jeg jobber! ;-)

Skrevet

Mange av damene som jobber på Ski har vært der i over 10 år!!

Skrevet

Jeg trodde det var slik at om det blir tre reparasjoner på et produkt innen så og så lang tid, så kan dere få et nytt produkt?? Har du "ringt forbrukerloven" og hørt?

Skrevet

Har alltid fått god service på Baby shop. Er som regel på Ryen, og der fikser de det meste. Tror det er viktig og være blid selv når man skal klage på noe... Så får man som regel god hjelp og et smil tilbake.

Skrevet

Jeg har kjøpt vogn på Babyshop Hamar. En Simo Duo på salg, der har de vært helt enestående. Siden jeg bodde langt unna kunne jeg betale inn på forskudd, slik at jeg fikk sikret meg tilbudet. Og hente den når det selv passer meg. Men nå har jo ikke jeg klaget på noe enda, men det jeg har erfart til nå er bare positivt.

Skrevet

Vil anbefale babyshop på ski storsenter og på ryen.

Skrevet

Må nok være enig i at servicen kan være dårlig der - men synes den er det på ryen også. Nå har ikke vi reklamert på noe, bare handlet der og det er absolutt ikke alle som er like hjelpsomme. Syns faktisk man kan forvente skikkelig hjelp om man skal handle dyre ting som vogn, bilsete ol.

Skrevet

Jeg har også opplevd dårlig behandling på Ryen! Spurte om råd ang fremovervendt til barnet mitt på 1 år, hun jeg pratet med fikk meg til å føle meg som en elendig dårlig mor... Følte meg sett ned på, og om jeg ville ha fremovervendt sete til en på 1 år er vel min bissniss!!! Da skulle hun i butikken vist meg hva de har, fortalt meg hva som anbefales og HOLDT KJEFT!

Skrevet

Nå er vel ikke akkurat Barnas Hus kjent for super service da. DER er det mange uten peil der, men noen få hederlige unntak..kanske du er en av de få:-)

Babyshop på Skårer syns jeg er veldig hjelpsomme, men skal vi snakke om butikk med dårlig service, kunnskap og det meste må vi til Babyshop Lillestrøm.

Skrevet

Hei dere, måtte bare legge inn innlegg her for jeg blir litt provosert. Jeg jobber selv i barnebutikk og jeg vet at, hadde det ikke vært for dere mødre så hadde jeg ikke hatt noe jobb. Det er dere vi lever av og jeg er helt enig at service er så utrolig viktig når man handler i en butikk. Alle kan ha en dårlig dag, men dette skal ikke være en unnskyldning for at man ikke gir god nok service, for er man på jobb, så er man på jobb og da synes jeg at man skal gi all den servicen kundene trenger, de skal tross alt bruke penger der, ikke bare en gang men mange år framover. Jeg har selv hatt en dårlig dag og latt det gå utover kunder, men dette har jeg lært av og sånt skal ikke skje. Folk er forskjellige på mange måter. HUsk at på de fleste barnebutikker så har de som jobber der ansvar og bedre kunnskap på forskjellige produkter, uansett så skal ALLE kunne produktene de selger.Og det gjelder alt fra farge til ekstra utstyr, ingen er perfekt og noen ganger tar det tid å få tak i noen som har peilig og kan svare på forespørsel. Selv har jeg stort ansvar både for butikken og bestillinger og at ting blir fulgt opp, det verste jeg vet er misfornøyde kunder! For misfornøyde kunder vil ingen butikk ha, så jeg eller vi prøver alltid å ordne opp når ufine ting skjer, kunden har dessverre ikke alltid rett, selv om det virker som... Men jeg må også legge til at det fins mange kravstore kunder som dessverre ikke forstår at alt ikke kan ordnes på en to tre. Gravide damer kan være veldig vanskelige og krever litt ekstra. Det går ofte utover oss som jobber der og tar i mot all driten, skjønner folk blir lei, men det er alltid en grunn til at dere ikke alltid får deres viljen....Jeg er ikke her for å slenge dritt eller noen ting, men jeg vil bare at dere også skal forstå at vi prøver så godt vi kan, vi er menneskelige og kan gjøre feil, akkurat som alle andre...men noen ganger er folk så frekke og motbydelige at jeg blir paff...og jeg prøver å holde maska lenge ....et sted går grensen....synes også folk viser lite respekt og tror de er verdens beste og vet alt, dessverre kundene har IKKE alltid rett!

Skrevet

Nei kunden har ikke alltid rett og kunden kan være vanskelig.. Men på babyshop på Skårer vet de jo ikke hva kunden mener for man blir jo totalt oversett..

Skrevet

haha, utrolig bra:-)

Skrevet

hei, men som jobber i butikk her.ja det skjønner jeg, jobber ikke på babyshop, og heller aldri vært der...og setter heller ikke foten min der.....så der er vi enig...

Skrevet

DU SOM SLITER MED SIMO VOGNA RING DIREKTE TIL SIMO DET HAR HJULPET MEG. KAN DU KJØPSLOVEN REFERER UT I FRA DEN VIST DU KOMMER I KLEMME MED SAKSHANDSAMMER.

Skrevet

Forstår godt at de ville råde deg til noe annet. Det skulle bare mangle... De antok sannsynligvis at du ikke satt inne med nok informasjon om forovervendt vs bakovervendt. Det ville jeg antatt!

Skrevet

Takk for tips! Babyshop sier jeg ikke kan ta kontakt direkte, men jeg har sendt en mail ihvertfall. Er i utgangspunktet fornøyd med vogna, men har hatt masse trøbbel med understellet. Synes derfor de skulle dekke et nytt! Og når det gjelder Babyshop- så ville ikke jeg lagt ut et sånt innlegg hvis ikke behandlingen vi har fått hadde vært HELT uakseptabel.

Skrevet

God service på Baby shop Ryen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...