Gå til innhold

November: hv med en ny presentasjons-runde - siden jeg er ny her?


lenej :o)

Anbefalte innlegg

jeg heter lene, er fra nord troms, har en sønn, jonah, som ble født 18 nov i tromsø.

jeg er lykkelig gift - å trives godt som mamma jeg! :)

 

enn dere, som jeg ikke vet hvem er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente på 23 fra Østfold.. Har en sønn som ble født 7.nov.. Har samboer og er forlovet.. Trives veldig godt som mamma jeg også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Mona, har en datter på 10 år, fra ett tidligere forhold. Og har en sønn som ble født 26.11.. Er samboer, men ikke gift.. Og jeg stortrives i rollen som mamma..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Irene og er fra indre Østland!

Vi fikk en deilig prins den 30.november som heter Markus. Fødte på Sykehuset Innlandet avd Gjøvik. Jeg er samboer med mannen i mitt liv og jeg elsker å være mamma! Beste som har hendt meg :-.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år fra østlandet, bor nord ved østfoldkysten. Fikk november-06-jenta mi 22. med delvis planlagt ks. Så hun er 3 mnd i dag faktisk:O)

Hun har en storesøster som nå er 19 mnd, og vi bor sammen med pappa'n som jeg er forlovet med!

 

Stortrives som mamma!! (men det har sine dager... må være ærlig der at ikke alle dager er like gode... he,he) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heter Linda-Therese og er 23år, og kommer fra Trondheim. Fikk ei lita jente den 10 november som heter Leah Emilie. Jeg har samboer og jeg trives veldig godt som mamma=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og bor i Bø i telemark. Fikk verdens beste gutt 08.11. Har samboer og stortrives med å gå hjemme dette året.. Bare kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og bor i Porsgrunn. Er lykkelig samboer og mamma :) Lille Leon ble født på TSS i Skien 20. november, han er en helt perfekt, nydelig gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Tonje og bor i Lier. Fikk Truls 30.nov., han ble født på Sykehuset Buskerud. Storebror er 18 mnd. Ellers er jeg lykkelig gift og stortrives som 2barnsmamma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Jeg heter Louise og er 25 år gammel. Kommer egentlig fra Fredrikstad, men flyttet til oslo for 5 1/2 år siden. Til daglig jobber jeg som sykepleier. Jeg er gift og i november fikk vi en liten datter som heter Sanne. Hun ble født 06.11.06 på Rikshospitalet.

Sanne og jeg koser oss hjemme mens pappa er på jobb;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, bor i Rælingen, er samboer, utdannet sosionom, og som nicket sier kom Jenny til verden 21.11.06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Vibeke heter jeg, fikk vår lille prinsesse Eva-Lill 24. nov på st.olavs i trondheim. Bor på Flatåsen sammen min herlige samboer og katten vår Xena:) begynner å studere til høsten, blir vel hudterapeut etter hvert. Vesla var ikke planlagt, men absolutt det beste som har hendt oss!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heter Marianne, er fra Nord-Norge, men bor i Kongsberg.

Har selv bodd i nord troms, og fødte førstemann, Tobias, i tromsø:-)

 

Snuppa ble født 8.november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, kommer opprinnelig fra Volda, men bor nå i Mandal. Er sykepleier. Fikk min første 9 november, en liten jente som heter Marie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og bor i Akershus, 3 mil øst for Lillestrøm. Jeg er mamma til verdens nydeligste lille gutt, og er samboer med pappaen hans. ;-) Halvor ble født 24/11-06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og bor nå i Trondheim, men kommer til å flytte litt utenfor Bodø i slutten av April. Ble mamma til ei søt lita tulle 7 november og er samboer med pappaen hennes. Vi trives godt som foreldre, men har selvsagt dager, og netter, som er mer slitsomme enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...