Gå til innhold

*********uke 8 jenter************* - ny 22.02

Anbefalte innlegg

da har jeg gått til innkjøp av en graviditetstest. det har seg slik at min kjære mann ba meg med ut på middag i morgen.. og tenkte siden jeg har ikm i morgen el på lørdag kan jeg jo ta en test i morgen...

men kun fordi vi skal ut altså...(hihi)

hatt litt rar utflod i dag.. sikkert tanta som er underveis....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8347814-uke-8-jenter-ny-2202/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det høres ut som en god ide, burde jo kunne får noe vettugt ut av en test da:-)

Koselig med middag ute da, og hadde jo vært hygg med et glass vin kanskje da. Eller det NEI, det beste hadde jo vært om du ikke kunne drikke vin, jøss hva tenkte jeg.

Heier på ingen vin/alkohol på maaaaange mnd!!

har du noen andre symptomer en "rar" utflod da? Når var El?

Skal ut og spise middag i morgen jeg også, så blir en test til da. IKM i morgen, trur eg, så kanskje det faktisk blir utslag hvis det har skjedd noe? Hehe, vet jo hvordan dette ender, tester i morgen med unnskyldningen at jeg må vite om jeg kan drikke eller ikke på kvelden, så blir testen negativ, og så blir det uansett ikke noe drikking. For tenk om atte det er for tidlig... Har ikke noe særlig tegn til tr ennå, men syklusen kan jo godt være helt på jordet. Bare hatt den 3 ganger siden jeg var gravid. Hihi, t.o.m. mannen begynner å mumle om at nå får enten mensen komme, eller testene bli positive. Tror han begynner å bli litt lei av alt gnålet mitt, og av at jeg tilbringer myyyye tid her inne. ; )

hei tussa

jeg har hatt mensmurring i ca en uke.. stikker litt i livmoren og på siden, ømme bryster, men ikke hele tiden og så føler jeg meg rar.. men det kan og bare være omgangsyken som er på vei...

ser når jeg leser nå at jeg jo faktisk har noen symptomer, men tror nok mye er innbildning..at jeg veldig gjerne vil kjenne det...

vil ikke håpe for mye. enten så får tanta komme i helgen,eller så får jeg få en positiv test.. orker ikke gå å vente slik jeg gjorde forrige pp. trodde jeg gikk ti dager over, men da hadde jeg ikke tatt elø-test.. det har jeg nå og mener bestemt jeg hadde el rundt 10 februar.

hvordan går det med deg da?

Hei og hå og god morgen. Eller, vel, nok en morgen med negativ test. Så nå begynner jeg å tro at EL aldeles ikke var da jeg trodde den var. Og da blir det nok ikke noe denne pp heller. Ble nemlig syk for rundt to uker siden, og da ble det brått slutt på å hoppe i høyet. :( Så nå tror jeg at jeg tar turen inn på billigtester og bestiller el-tester til neste pp. Og så kan den hersens tanta like gjerne dukke opp med en gang!!!

go morgen ja=) vært våken i hele natt med småen, aner ikke hva som er gale=( men men...når jeg endelig sovna så hadde jeg et fælt mareritt*grøsse* og våkner jo seff opp med kraftige mensmurringer..uten mensen enda...er en dag til ikm, men spotta litt friskt blod i går...det rare er at jeg pleier ikke å spøtte dager før, det kommer samme dagen noen timer før mensen kommer....så allerede nå er noe annerledes, prøvd å kjenne på tappen men den var langt oppe den, klarte såvidt å treffe noe..hehe så den ga meg ingenting iallefall...kjennes ut som om tanta er på vei hele tiden nå, så får bare se...mulig pergoen roter litt med en sykluss som allerede var rotete*ler*aner ikke;o)

Annonse

Fant-5pp

Jo går fint med meg, dvs ingen tante enda, men jeg har ikke testet El denne mnd, bare gått utifra EL smerter, men er veldig regelmessig og hadde vel da IKM i går, har hatt mens murringer (tror jeg) i 3 dager ca, no jeg ikke pleier å ha.

Men. som du tenker jeg at dette er bare innbilning, kommer sikkert for første gang på overtid, tester Mandag hvis ikke kommet til da.

Jeg hadde vel el 7.februar mener jeg....

i mitt tilfelle var det innbildning..

fikk tanta da jeg kom på kjobb i dag. hvilket betyr at jeg rakk å teste negativt før jeg dro på jobb..

men det betyr at jeg kan kose meg ute på middag med mannen min i kveld.

lykke til tussa... kanskje spiren sitter for deg...

go morgen jenter, da var min ikm dag kommet, ingen tegn til tanta enda, men dagen er jo fortsatt ung;o) regner med at hu kommer på ettermiddagen en gang, hu gjør vanligvis det..hehe...har ikke spotta noe mer siden torsdag, prøvd å kjenne på tappen men den er bare rar, ikke åpen i går natt iallefall, noe jeg regna med siden dagen er her...men men får nå bare se hva som skjer=) syklussen min har nå vært helt merkelig likevel så..

Lykke til alle sammen og igjen gratulerer masse til dere som har testa pos=)er få utvalgte til nå, håper dte kommer seg=)

klem

Annonse

God morgen jenter....jeg hadde jo IKM 21/2 men ingen tante,skal dra å kjøpe test i dag, så får vi se. Første pp jeg er forsinket og første pp jeg har noen som helst sypmtomer utenom det vanlige.

Jeg tror jeg skjønner den med øm der hvor de er festet til brystet, hehe, på oversiden liksom???

hehe ja Tussa akkurat der...godt noen forstod hva jeg mente*knis*

ååååååh så spennende da*krysse fingre og tær*er ikke mange som har fått pos denne uka gitt, så nå må vi komme;o)

og martha det er HÅP sjøl om du er en dag over ikm..jeg kan ikke få sagt det nok...jeg testa pos først i uke 8 med barnet jeg har..alle andre tester var neg, den jeg fikk pos på var hos legen...så ikke gi opp håpet, ingen tr = håp=D=D

Hei... :-)

Skjønner hva du mener...

Men under forrige graviditet testa jeg positivt en dag over IKM...

Så derfor er jeg ikke så optimistisk...

Men får bare vente å se...

Skal prøve å beholde håpet til mensen melder sin ankomst..

Lykke til alle sammen.... Her sitter vi på øya, innenødd... Alle veiene er stengt, og vi som skulle på hytta i går... kolonnekjøringen i går kveld ble utsatt, og så plutselig var veiene stengt.. arg... Hadde håpet at jeg kunne dra på hytta å slappe litt av å slippe å tenke så mye på dette babystyret.. er jo her inne flere ganger for dagen... huff... Nå mangler det bare at strømmen går så jeg ikke har noe annet å gjøre en å spekulere.. hehe

jo de har jo hatt et unormalt snefall sørpå i disse dagene... jeg bor så langt nord som du kommer, og her er det jo mer eller mindre normalt med slikt vær.... Jeg misunner ikke søringene som ikke er så vant med dette.... Her er det snøfall og kuling/storm som stenger veiene...

Vel... vi har valgt selv å bo her, hihi....

Det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær som min mor sier, hehe.. Tenkte jeg skulle få sambo til å grave ned testene i den 2 meter høye snøskavla på utsiden, så jeg ikke finner de.... kommer meg ikke på butikken å kjøpe nye heller, for nå har brøytebilen kjørt utfor og venter på fresen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...