Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Siden jeg har invitert til kafè tur i morgen, passer det liksom dårlig hvis jeg ikke kommer...Tenkte bare jeg skulle si at Ida har fortsatt 40 i feber...Det ser ut som hun må holde seg hjemme i morra også! Men evt så kan vi jo ta oss en liten tur på dagen, hvis formen hennes er grei da. Den har nemlig ikke vært så værst på dagen i dag, og hun hadde helt mark i rompa, kjedelig å bare sitte inne...Så evt, det kan da være at vi kommer. Jeg har lyst, men må jo såklart se an formen til Ida. Det kan jo også tenkes at hun har lyst til å kose seg med noe hun også, litt avveksling fra å sitte hjemme....

Jeg melder dere om hva som skjer!! Hvor skal vi treffes evt? Blir det Barolo? Eller Kaffe og Te? Jeg liker meg best der må jeg si... på kaffe og te altså...

hadi da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8347742-kaf%C3%A8-treff-p%C3%A5-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm, blir det cafébesøk i morra?

Jeg gidder ikke kjøre til byen hvis det ikke dukker opp noen andre.. Kjedelig å sitte der aleine liksom! Men kommer det flere, så tropper jeg opp på Kaffe & Te kl 12. Kan jo meldes??

Vi har planer om å komme! Kl 0930 får vi besøk av en som skal på befaring i forhold til varmepumpe, men det skulle ikke ta mer enn ca 30 min. Kaffe og te er den på vestsida? På skrått over for bokhandelen? Er det plass til vogner der da? Er det bare forsiden som ser liten du?

Heisann!

KOselig på kafe i dag eller? Det var like før jeg tok turen innom etter treninga, men så droppet jeg det i siste liten.

Treninga var ok - men det var skikkelig få der - bare 3 stykker. Det var i grunnen litt ålreit, men instruktøren håpet jo det ble flere etter hvert. Så Bjørg og Sangsmurf - neste fredag...:-) Gikk greit med Torbjørn. Sutra litt, men det gikk over. Var jo så spennende å se på de rare damene som hoppet rundt omkring!

Ellers ses vi vel til tirsdagen? God helg til store og små:-)

Halloen! Sitter her i sofaen og snufser jeg da, veslesnuppa også, er skikkelig kjedelig. Mannen min kom hjem etter halv dag i dag slik at jeg får vært litt ordentlig syk. Nå skal han ut å måke snø, håper snuppa ikke våkner.. Har så vondt i hodet, sutre sutre... Vært hos legen med henne, (det var utrolig slitsomt!!), og prøvene var heldigvis bra! Så det er nok en vanlig forkjølelse:)

Traff Anette i gamlebyen, flinke Anette trimmet bort namnam-brownie;)

Skulle ønske jeg var i form, men det kommer vel snart. Glemte forresten vaksinen, den var i går den! Ups! Var litt flaut å ringe de...

Håper alle holder seg friske i helgen og har masse moro!!

Annonse

Det var koselig på kafè! Anita, Anette, Mona + Ida og meg. Ja og fire småtroll!

Noen sov - AM. Emma var i sitt ess og fant duken på bordet meget interessant men tror hun syns den burde vært byttet. (Kanskje den var skitten?) I hvert fall klarte hun å ta godt tak i den selv om Mona gjorde sitt ytterste for å hindre et eventuelt bytte! Martine var i veldig bra humør og pratet og "blåste bobler" i ett sett. Smokken var veldig fin å riste på. Kristine var rolig og syns mamma veivet noe veldig med armene. Hun måtte snu hodet bort da det ble verst. Og så fikk vi se henne smile...! Veldig fint smil :-)

Vet ikke med dere andre som var der men min ostekake var... hm... hvordan skal den beskrives... utsøkt - er det ikke det man sier når maten er perfekt? I menyen sto det at det var skikkelig ostekake - hva nå det innebærer!

Og folkens: endelig helg! God helg til smått og stort. Vi snakkes! Ses til uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...