Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har de siste dagene vært skikkelig øm nedentil. Når jeg går er det direkte vondt mellom beina, og sånn "blåveis-vondt" når jeg presser litt på skambeinet. Og når jeg sitter og står føles det nesten som om (i mangel på en bedre forrklaring) alt oppi sjeden skal komme ut! Føler meg skikkelig hoven og ekkel "nedi der". Var på et kjøpesenter i forgårs, og da ble det så galt at jeg bare måtte sette meg og roe ned, og så for jeg hjem. Klarte omtrent ikke å gå! Såg sikkert ut som jeg hadde bæjsa på meg eller noe -hehe- gikk som en vaggende gås! Håper ikke bekkenet mitt skal svikte meg nå som jeg bare har innspurten igjen!
kfitjar Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hvor langt er du på vei? For sånn har jeg også hatt det i 3-4 dager. Er igrunnen bedre idag. Hos meg blir det bedre de dagene jeg tar det med ro. Prøv det, hvis du kan!!!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 Er bare 32+2.
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Har det på samme måte som deg..tok dette opp med jordmor, og hun kunne fortelle at det var babyen så lå så langt ned i bekkenet som gjorde det slik at det ble smerter i bekkenet/symfysen.. Ikke noe farlig..Men det er så vondt til tider, at for min del så klarer jeg så vidt og gå.. Det er verst på ettermiddagen/kvelden når kroppen skal slappe av..
Mamma Mirabell Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 hører ikke til her enda egentlig jeg men sniker litt innimellom.. bekkenløsningenen min gir utslag oxo i skambenet iog gir slike smerter som du beskriver.. dessverre
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Jeg har det også sånn...livredd for at alt skal ramle ut når jeg går..vet at ungen ligger meget langt ned i bekken...men så lenge livmorhalsen er lukket,er det ingen fare, ifølge legen..men ekkelt..jeg er bare 31 uker på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå