Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Vet at JM måler dette utifra en skala, er det fra 1 til 4, tro? Selv lå jeg på en toer. Føler meg som en enorm vannbøffel. Flere som vet hva de ligger på?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har 2+ på mitt skjema. Sist graviditet var jeg oppe på 3, og da hadde jeg det helt grusomt! "Elefantbein", "potetfingre", vondt for å puste og alt var bare skikkelig pyton. Håper jeg slipper det denne gang... Sist sv.skap gikk jeg opp 37 kg, men det positive med masse vann er jo at det renner fort av:) Jeg gikk ned nesten 10 kg på 1 døgn etter forrige fødsel:)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Ligger på 0 enda gitt. men har i siste dagene fått litt pølsefingre.
klar for #2 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Fikk 3 med en stor strek under i går. Hun vippa mellom å gi meg tre eller fire, så hun endte opp med den streken da. Har hender store som klosser eller noe. Seks fingre som er konstant dovne pga alt vannet, utolig irriterende og til tider vondt. Forhåpentligvis forsvinner vannet i morgen eller noe, i og med at ejg blir satt i gang. Men jordmor sa at dovenheta kunne det ta opp til ett halvt år før forsvant!! Hjelp...
klar for #2 Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Ser bare på deg, og kjenner på leggene dine.
Amonym i dag Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har 0 jeg faktisk. Det skal sies at jeg er ganske stor fra før og har per i dag gått ned totalt 2 kg siden startvekta (minus 7 kg på det meste). Så for min del kan babyen bare komme nå, er så spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå