Gå til innhold

Om en uke er jeg ferdig!!!

Mamman til Hedda & Hanna

Anbefalte innlegg

Litt rart å tenke på at om en uke begynner mnd vi alle har ventet på!!! Og det er den dagen min datter blir født!! Kommer fra journalskriving nå, og når jeg gikk sa de bare "velkommen tilbake om en uke" Herregud, det har straks gått 9 mnd, hvor har det blitt av den tiden!?!?

Men ønsker dere alle lykke til, om ikke altfor lenge nå så er vi nybakte mammaer alle sammen:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8346980-om-en-uke-er-jeg-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei!!

Ja tenkt at vi snart er får se lisje murket i magen, jeg fikk vite igår at jeg sakl ta KS 1 mars, så barna våre får bursdag samme dag :)))

Gruer meg litt til KS for jeg har ikke lyst til å ta det i det hele, men legene anbefalte det siden jenta i magen er så stor...

hva er dine tanker om KS??

OG hvorfor skal du ta det??

Oi så spennende, det er bare 2 dager igjen så har vi barna vår i armene!!! Jeg så ikke at du har skrevet før nå, men håper du rekker å lese det:) Er du engstelig for det som skal skje? Selv er jeg redd, men mer redd for den samme følelsen som sist, hadde en veldig traumatisk opplevelse sist, som kommer tilbake nå merker jeg.. Jeg hadde haste keisersnitt og ble lagt i narkose, så jeg vet liksom ikke hva jeg går til denne gangen, selv om jeg har gjort det før, nå skal jeg jo være våken..

Grunnen til at jeg tar planlagt er at det er 99% sjangse for at det vil ende med keisersnitt uansett hva jeg gjør, og da gjør jeg det heller fra starten, sammens med min samboer!! Vi fikk jo ikke vært sammen om det sist, siden det ble kritisk.. Men hvor i landet skal du? Når har du egentlig termin, selv har jeg 8 mars, og får en uke før bare!!

Ønsker deg virkelig lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...