Gå til innhold

Hva gjør babyen deres mens dere ammer?

-carina-

Anbefalte innlegg

Har babyen noen sånne koseting de gjør eller ligger de bare stille og nyter? Karsten ligger og veiver med den øverste armen han. Og så forsøker han å få tak i noe, og river og sliter i det (eksempel i nesen min, armen min eller sin egen genser).... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til ligger hun bare stille, andre ganger skal hun ha meg til å "gape" etter handa hennes! Er noe jeg har gjort litt ellers, det er tydeligvis morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker å ta tak i klærne mine å kose med de. Liker også å "klappe" (les klaske/klappe/dra/klore/klype) mamma i ansiktet :o). Hun må også nesten sitte oppreist i fanget mitt for i det hele tatt og gidde puppe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør det samme som Karsten. Veiver masse med armen fram til hun får tak i genseren min eller haka mi. Hun blir lettere forstyrret nå, så hun pleier å suge litt og så rive seg vekk for å se litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar tak i bh-stroppen - drar til... og slipper! (de er strikk i! au!)

Veiver med armen - prøver å få tak i klær, nesen min, teppe, kosekluten, stikker fingrene i munnen min...

Vi må forøvrig sitte i et helt mørkt rom å amme, ellers så kan jeg bare gi opp! Da er hun høyt og lavt, roper til puppen, vrir seg unna...you name it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...