-carina- Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette er vel en kime til evige krangler i de tusen hjem?! Men nå synes jeg vi skal ha en liten avstemming... Hvilken side av knekkebrødet har dere pålegget på? Har dere pålegg på siden med frø på eller på den glatte siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 Haha! Jeg legger den på siden med frø, hvis ikke smuler det jo av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Men det er jo der du tar helt feil! Om du skal ha margarin på knekkebrødet, så fyller du jo alle hullene med margarin... Usj, så masse margarin, da! Så frøene er ned!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg bruker ikke smør! - men godt poeng der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 22. februar 2007 #5 Del Skrevet 22. februar 2007 enig med carina, frøene ned! men typen min mener frøene opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 22. februar 2007 #6 Del Skrevet 22. februar 2007 Frøene ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 22. februar 2007 #7 Del Skrevet 22. februar 2007 Frøene ned.men spiser heller ikke margarin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 22. februar 2007 #8 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg mener at hullene skal være ned, men mannen min sier at hullene skal være opp - han liker vel margarin, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. februar 2007 #9 Del Skrevet 22. februar 2007 Frøene ned! Alt man skal diskutere.. Hi, hi... ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2007 Seks stykker som mener frøene skal være ned - En som mener frøene skal være opp... Hoppetussa, du er visst nedstemt!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #11 Del Skrevet 23. februar 2007 Frøene må ned! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg vel Skrevet 23. februar 2007 #12 Del Skrevet 23. februar 2007 ...får svare jeg også da, bare sånn at det blir overlegen "seier" til "frøene ned" thi hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 23. februar 2007 #13 Del Skrevet 23. februar 2007 frøene ned ja... men mannen sier frøene opp!! liker smør i hullene han;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå