Gå til innhold

Jeg har vært på ul i dag! (9+0)

ano`num *17.03.10*

Anbefalte innlegg

La inn et innlegg på ass.bef i går....

Stoffskifte mitt har gjort et stort byks i negativ retning. Fastlegen min (som har ansvar for den delen) syntest det ikke var noe å ta på vei for.

Jeg var helt fra meg, så sikker på at nå var prikken vår "død".

Ringte gyn og fikk en time før han startet med de ordinære i dag.

Var så deppa når vi dro avgårde! Mens han satt å snakket om blodprøvene som skal bli tatt på første kontroll osv, hadde jeg bare lyst til å rive han med meg bort til stolen.

Ikke vits for meg å høre det der, tenkte jeg.....

Trodde ikke mine egne ører. Først sa han bare noe sant som "mhm". Det var det jeg viste, tenkte jeg.

Han tok mål og sa "du er et par dager lengre på vei en først antatt".

"Slår hjerte?" kommer det fra meg. "Hjerte ja, er her det"

"Hæ, slår det??"

*sukk* Skulle ønske jeg kunne være naiv. Eller hvertfall hatt større tiltro til at det går bra. Det er en utrolig grusom pining det her!!

Ble overrasket over hvor "klare" bildene var. Vi fikk en sideprofil. Ser tydelig hva som er hva. (Hode, hand, rygg, og antydning til en fot)

Har lagt ut bilde på profilen min! :)

(Bare å trykke på nicket mitt)

Fortsetter under...

Kjære Anonum!

Det må være en stor lettelse å se det lille hjerte som slår.

Du MÅ jo bare ha tro på at det går bra!! Bare dumt å grave deg ned i negative tanker og følelser. Vet det er VELDIG enkelt å si.

Men jeg er overbevist på at psyken henger mye sammen med kroppen. Så ved å være positiv og glad over graviditeten så gir du den lille spiren den optimale boplassen :))

Stor klem

Godt å høre at det gikk bra for deg i dag =) Det er 99% sjans for at det går bra når man har sett et bankende hjerte etter uke 8!

Er det ikke gøy å se? Vi så antydning til bein i uke 10, og på ord ul i går kunne de måle fotbladene...Helt utrolig hvor fort det går :o)

Kos deg med magen!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...