Gå til innhold

Lollipop :o)

Kondis som en murstein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på sykehuset idag? Det var idag, ikke sant?

Tenk, 1 uke igjen - kjempespennende :o)

Jeg ligger her jeg da, ikke mye bevegelse på meg... Men jeg har ikke så mye vonde kynnere lenger da :o) Bare en idag (eller i natt), og det er supert!! Ellers er det mye hikking og bevegelse nedi der. Ho ligger jo godt nedi bekkenet og hodet er jo festet, så det kjennes ut som om ho er på tur ut rett som det er, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Ja, i dag var dagen:) Det gikk veldig bra, fikk med en klux hjem, som ligger klart til bruk på onsdag, hehe.. Det ble ikke noe ul, ble litt skuffet for det, men siden alt annet var så bra, så det er jo det viktigste... Og når jeg gikk sa de bare velkommen tilbake om en uke!! Helt sprøtt, så alle papirene mine ligger nå klare på b2.. Skulle ringe inn onsdagen etter kl 19, da ville vi få beskjed om vi ville være nr en eller to i køen.. Det var to av oss som skulle inn den dage, så nå krysser jeg bare fingrene på at vi er nr en i køen, hehe.. Godt at kynnene dine har gitt seg litt da, er glad jeg ikke har hatt noe av det.. Men jeg har begynt med mensensmerter, noe jeg må si at jeg kunne spart meg for, men får vell bare holde ut de siste dagene.. Godt at du holder deg i ro, kanskje greit noen uker til.. Hvordan er formen din ellers?

Hodet er festet, det sier jo egentlig bare at hun er klar det, he he.. Men hvis du over til uke 37 nå, vil du da fortsatt føde på b3? Eller vil du da kunne velge mellom alle? Men du kjenner vell de fleste på 3 du nå, hehe?

Du får kose deg videre i kveld, nå skal jeg legge meg på sofaen å slappe av, merker at 3,5 time på sykehuset tar på den kroppen, hehe..

Å nå kjennes det ut som om hun skal hoppe ut av magen, så du får kose deg videre i kveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...