snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 ...fram til testdag 6. mars. Kjenner jeg blir litt stressa av å være her i rugetida fordi det er så mange innlegg om symptomer osv. Og jeg vet med meg selv at det er umulig å si noe om utfallet av forsøket før testen er tatt. Men jeg ønsker alle lykke til i prosessen de neste ukene, tvi - tvi:-) Fikk satt tilbake to 2-delte egg i dag, så optimalt er det ikke, men eggene hadde lite fragmentering og DET er positivt! Dr. Tanbo gav oss ca 25% sjanse for å lykkes, og noe mer kan han ikke gjøre (han kan dessverre ikke trylle han heller *sukk*) Jeg fikk akupunktur for innsettingen, og skal ta Dispril hver morgen og kveld fram til testdag, så får vi se om det kanskje fester seg en liten sprire denne gangen. Hååååper det *krysse* Ta vare på dere selv så lenge og ikke "riv ned huset" mens jeg er borte:-) Klem til alle fra
Gjest lille fiol Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 lykke lykke til - håper det går bra for deg, jeg har også "bare" ca 25% sjanse for å lykkes, pag min alder .... dette skal vi klare !! klem
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Gleder meg til å høre fra deg igjen!! Prøv å kos deg, og lykke, lykke til ) *krysser fingrer og tær*
finetine Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Så spennende Snøfilla:o)!! Dette skal nok gå bra! Leste nettopp i en artikkel der det nå er bevist at akupunktur øker sjansene for å lykkes, så da satser jeg på at prosentene dine nå er oppe i .....................................60% hihi- litt tro og håp må man jo ha.............Akupunktur ska ihvertfall være veldig bra og det er jo fint å vite. Lykke til nå og ta godt vare på deg selv- la resten av verden seile sin egen sjø- det er nok av tilfeller siden hvor du kan trå til:o) Lykkebringende klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Lykke lykke til med rugeingen Snøfilla!!! Jeg vet godt hva du mener angående symptomer... Du vet vel hva jeg har skrevet om symptomene mine denne gangen, akkurat like som den gangen det klaffet... Kunne ikke tolket kroppen mere feil enn det. Gravid-symptomene kommer nok ikke så tidlig.... Håper på å lese en gla`melding fra deg om to uker:-) Klemmer-
1 gull i magen Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til med rugingen. Tenker på deg og krysser fingrene..
Krutt Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til med rugingen,håper det går bra for dere denne gangen!!! Klem fra
måneskinnsjenta Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Gratulerer!!!!!!!! -- og jeg skjønner godt at du vil "være for deg selv" i denne perioden. Tror jeg logger meg ut selv også, så slipper jeg å følge med på alle symptomene
Høst72 Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til med rugingen! Så bra at det var lite fragmentering! Håper dere lykkes nå! Ta godt vare på deg selv og spirene! Klemmer fra
Janita m. 2 mirakler Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Ønsker deg inderlig lykke til! :-)
Lilla78 Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 Lykke, lykke til, Snøfilla - jeg håper du kommer tilbake til oss om to uker med gode nyheter :-)) Klem
lita78ღ Skrevet 22. februar 2007 #13 Skrevet 22. februar 2007 Håper virkelig på at det er din tur nå, snøfilla! Vi snakkes. klem.
*Lenn* :-)) Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Lykke lykke til vennen!! Ta vare på deg selv og spirene, så høres vi på "privaten" innimellom! Forstår godt at du trenger litt pusterom, det gjør vi alle innimellom Ta vare på deg selv;) Klemmer fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 22. februar 2007 #15 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til med rugingen:-) Håper det går din vei denne gangen Klem
Mayla;) Skrevet 22. februar 2007 #16 Skrevet 22. februar 2007 Håper jeg leser pos ord fra deg neste gang vi "sees =) Kos deg med rugingen, og masse lykke til!!! Sender deg noen tonn med babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************!!! Kanskje det gjør susen.... Klem
Maisen65 Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til med rugingen, Snøfilla. Tenker på deg, og håper på å lese en glad-melding her inne om et par ukers tid!!! Stor klem
Nina 40+ Skrevet 22. februar 2007 #18 Skrevet 22. februar 2007 Så bra med to tilbakeplasserte egg med lite fragmentering!!! :-) Krysser fingre og tær for at en liten spire fester seg denne gangen!! Ønsker deg en fredelig rugetid!!!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 22. februar 2007 #19 Skrevet 22. februar 2007 Lykke til, Snøfilla! Måtte det være din tur denne gangen! Gode klemmer og beste ønsker fra
Aguin Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 God Ruging Snøfilla ! Følger etter å setter inn to egg på mandag. Tror jeg har litt lavere odds enn deg, ca 20, så forstår hva du mener. Men 20 25 % er iallefall bedre enn 0, så vi får forsøke å gjøre det beste ut av ruginen, og ikke kjenne for mye etter på symptomer, selv om det ikke er enkelt !
Alvepia *happy mum* Skrevet 22. februar 2007 #21 Skrevet 22. februar 2007 Ønsker deg ALL LYKKE:) skal krysse alt jeg har:)
ALONDRA Skrevet 22. februar 2007 #22 Skrevet 22. februar 2007 lykke til,!!!!! so happy for you, enjoy your self!!!!!
Ann-ch. Skrevet 23. februar 2007 #23 Skrevet 23. februar 2007 Gratulerer som ruger snøfilla. Nå håper jeg virkelig at de 25% slår inn på deg og at vi får en gladmelding om kort tid. Skjønner veldig godt at du tar en pause fra denne siden en stund, så du kan fokusere på andre ting. Men du hvet hvor du treffer meg hvis du har behov for det:-) Krysser fortsatt alt jeg har her.Tvi,tvi! Klem
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. februar 2007 #25 Skrevet 23. februar 2007 Lykke til og haaper du kommer tilbake med noen gode nyheter til oss da snoefilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå