Gå til innhold

Oioioi!!!!!Da er jeg gravid!!!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag tidlig på IKM lyste en digital test et klart GRAVID mot oss!:-):-) Jeg hadde bare ikke troa i det hele tatt, men i 2pp satt frøet gitt. Så herlig...nå får lille tulla seg en bror eller ei søster.:-) Vi er så ufattelig lykkelige! Jeg håper virkelig at dere alle følger med om ikke så altfor lenge.

Lykkeønskninger fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk....saa hyggelig, gratulerer!!

Skrevet

Hei alleredemamma!!

Så kult å lese at du også er gravid!! Jeg testet positivt i dag, og er i dag en dag over ikm.hadde ikm i går. Så da er vi i samme situasjon da!! Har tatt to Clear Blue Digital i dag, bare for å dobbeltsjekke, og det sto gravid begge gangene!! Selv om det ikke var i morgenurinen en gang!! Og vi ble gravide igjen nå, med bare 1pp bak oss...!! Er så glad!! Da kan vi sammen gå over til 1.timester...

Skrevet

Gratulerer begge to, hehe, nå begynner det å skje ting i vår uke :-)

Skrevet

Grattis!

Skrevet

gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer!!! Lykke til med svangerskapet ;)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner. Kjekt å høre at det er flere som også er blitt gravid.:-) Gratulerer til deg happy clapper!:-)

Skrevet

gratulerer så mye!!! jeg selv går å venter på ikm og har noen få symptomer. får jeg litt babystøv? :P

Skrevet

:-)Takk for det. Joda...klart du skal få babystøv...;-)

**********************************************************************************

*******************hehe...vet ikke hvordan babystøv ser ut jeg, men vi kan jo si at dette er det.;-) Lykke til!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...