Gå til innhold

hvor mye veide dere da dere ble gravide??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg tror det er veldig individuelt, hvor lett man blir gravid i forhold til sin vekt. Selv var jeg 94 kg da jeg ble gravid og det skjedde på første forsøk. Den mistet jeg da jeg var 5 uker på vei, men ble gravid igjen med det samme, og har nå en uke igjen til termin.

Lykke til!

Veide også rundt det samme som deg når jeg ble gravid. Er 182cm høy. Har jo litt å si m høyden og... Hadde ikke brukt prevansjon på 2 år når jeg ble gravid. Men da veide jeg 133 kg når jeg sluttet på pilla, gikk ned 30 kg og ble gravid. Tok 1 og halvt år å få mensen tilbakeetter pilleslutt. Men om det er pga av overvekt eller pga p-pilla at jeg ikke fikk mensen, og ikke ble gravid med engang det vet jeg ikke...

Lykke til iallefall!

jeg veide 85( trodde jeg da...viser seg at vekta mi er feil, og jeg veier faktisk 89,5) da jeg ble gravid, og vi brukte ca 9 mnd på og bli gravide.....de var lange de ni mnd.... Det kommer når både du og kroppen din er klar for det og det har ikke noe med vekt og gjøre......lykke til videre. Spiren kommer nok skal du se!

Annonse

jeg veide 113 da jeg ble gravid, og hadde da vært uten prevensjon i 2 mnd. Jeg fikk imidlertid beskjed da jeg fødte at de ville aller helst unngå keisersnitt på meg for jeg var for stor. Veide 133 ved fødsel - 18 kg med vann. De vurdere keisersnitt da gullet mitt ikke ville ut.

Slik at jeg prøver å gå ned litt nå før vi prøver å bli gravid igjen.

jeg var 100kg.... fikk heilt sjokk...... men men.... jeg kluset litt med pillene i sommerferien og blei gravid pga det.... var altså ikke sluttet bare rotet litt..... men men, hadde planer om å slutte med de etter ferien, og obs da var jeg jo alt gravid..... gledelig UL I uke 18.... då viste det seg nemlig at det ikke var mindre en 2...... gledelig nyhet..... hadde jo vert kvalm og kastet opp i mangen uke "beste slanke kuren " jeg har brukt.... falt ned 14 kg på noen uker.... unner ingen det... men nå er det over... er i uke 31 nå og har fremdeles noen kilo igjen før eg er 100 kg.....

masse lykke til du som prøver.... ikke tenk på vekta.....tror ikke det er det som er det avgjørende!!!!!!!!!!!!!!!!

TUSEN TAKK FOR MANGE OPPMUNTRENDE SVAR :-)

jeg har lagt om kostholdet og trener et par ganger i uka, og jeg har en jobb hvor jeg aldri sitter stille. Så jeg håper å gå ned litt, men er ikke så fanatisk da. Håper det er det som skal til for å bli gravid ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...