N og S Skrevet 22. februar 2007 #1 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvorfor tar det så inmarrig lang tid å gå å vente på å ta test. Det er nesten sånn at jeg ikke vet helt hva jeg skal finne på. Prøver å sove lenge for at dagene skal går raskere, men neida, jeg er våken kl 0600..å da blir dagene så veldig lange. Her er spenningen til å ta å føle på, hvem av oss er gravid, begge eller ingen..skummelt, begynner å gå opp for meg hvilken lykke/ulykke vi kan få neste uke..... Veeeeeeeeeeeeeenter...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8346241-vente-og-vente-og-vente1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. februar 2007 #2 Del Skrevet 22. februar 2007 Huff, ja de to ukene der er grusomme! Vet ikke om det er sånn for dere, men for meg var det sånn at den første uka gikk rimelig greit mens den siste var eeeevig lang. Det er liksom ingenting som kan få dagene til å gå fortere eller ta tankene bort, de kretser uansett bare rundt baby og grav.test. Det eneste som hjalp veldig var den gangen vi var på Stork dagen før vi reiste på 2 ukers ferie til Hellas. Da suste dagene avgårde helt uten problemer. Men den varianten er ikke alltid like lett å få til da..... Ellers så var det som fungerte best for oss å fylle dagene opp så mye som mulig. Besøk, leie film, gå tur etc. Nesten som "tidsmodulene" i boka til Nick Hornby. Det handler om å få litt og litt tid til å gå av gangen, og tilslutt er de 14 dagene omme. De siste gangene begynte jeg å grue meg til testingen, for da visste jeg jo hvor stor nedtur som ventet meg hvis det var negativt. Men husk på at det lykkes for nesten alle tilslutt for det er nemlig utrolig sjelden av evnen til å få barn er borte, det er bare en del ganger det er litt plundrete! Og kanskje er dere gravide begge to og har snart huset fullt av babyer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8346241-vente-og-vente-og-vente1/#findComment-8351920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå