Gå til innhold

Hva ville dere gjort????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei super aktiv jente i magen. Er i uke 39 nå, men fortsatt masse bevegelser hele tiden. I går natt var jeg kjempe uvel i magen og måtte spy av kvalmen til slutt... i dag da jeg våknet var det ikke noe bev. å når jeg tenker meg om, så har hun ikke rørt eller sparka , knuffa eller presset noen steder i hele dag, dusja istad, og kom på det da, sånn der, shit, er hun i live i d hele tattt```?? ble kjemperedd da jeg tenkte meg om... ikke noe altså.. knuffa på magen og dyttet, men ikke noe respons. Blir redd jeg nå, er liksom 2 uker til termin, hadde været gruuuusomt å miste nå!!!!! alt er klart jo!! alt alt alt... hjelp

råd!!! gode ord?? men vær realistisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING føden!!!

Skrevet

Prøv med sterk saft, legg deg ned og da bør du kjenne liv innen ca 5 min.... (eller annen søt drikke...)

Skrevet

prøv for det første å drikke søt drikke. er mange det hjelper hoss...

men for all del ring føden!!

nå med en gang!!!!

bedre å være sikker...

Skrevet

prøv å drikk noe iskaldt og se om det funker..

gå en liten tur eller noe..

om du føler ingenting hjelper ring føden!!

Skrevet

Drikk masse iskaldt vann/sterk saft og legg deg ned og prøv å slappe av. Skjer det ikke noe så bør du ringe føden.

Du er jo innenfor termin i uke 39 da, så det er ingen fare for babyen å bli født nå.

Skrevet

Hold oss oppdatert da :) Lykke til!

Skrevet

hva om skaden allerede er skjedd... :'((((

Skrevet

ikke tenk sånn.ring føden med en gang så får du komme inn på sjekk!!!

Skrevet

sitter her med en stort glass isvann nå med sugerør å pimper.. hadde jo saft UTEN sukker selvfølgelig!! ååååå

Skrevet

det går nok fint..

men for all del,ring føden om du er kjempe urolig,det er ikke bra for noen av dere om du går sånn..

Skrevet

hvis du er i nærheten av møllenberg kan du låne babywatcheren min...

drikk isvann da? søt saft?

Skrevet

Hva skjer? Har du ringt? Reagerte hun på det iskalde vannet?

Skrevet

nei ikke io d hele tatt. ringte føden, de sa kom med en gang, venter på sambo nå

Skrevet

Huff. gode tanker. gode tanker!!

Skrevet

nå ble jeg nervøs på dine vegne. Satser på at alt er bra med jenta di, er som oftest det, men greit å få det bekrefta:-) Masse lykke til!!

Skrevet

Får satse på at jenta di har vært så aktiv at hun "bare" slapper av en dag. Lykke til:) klem.

Skrevet

Uff, blei kjempeurolig nå for dere! Håper virkelig alt står bra til!

Hold oss oppdatert, er du snill da :)

Masse, masse lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...