Gå til innhold

Falskt svar fra cb-digital?


Sommerfulgen

Anbefalte innlegg

Har testet svakt positiv siden forrige torsdag. Skulle til legen i dag og ville dermed ta en siste test for å være sikker. Valgte da og ta cb-digital for å få det svart på hvitt....ja, det lyste gravid mot meg.

 

Hos legen viste testen negativ. Ikke antydning til strek en gang.

 

Er alt håp ute, eller hva? Noen som har opplevd det samme?

Må jo si at jeg ble SKUFFET DA!!

 

Legen tok blodprøve, men den får jeg jo ikke svar på før kanskje i morgen eller mandag...og det er jo lenge til når man gjerne ville vite det for 2 år siden !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, lurer litt på det samme som deg egentlig. Testet positivt hjemme (vanlig CB), men negativt hos legen. Spurte om blodprøve, men det ville de ikke ta. Fikk bare beskjed om å teste igjen om et par uker hvis mensen ikke dukka opp, noe den ikke har gjort. Skal teste til lørdag, da er det 2 uker siden siste positive test. Huff som tiden snegler seg avsted!

 

Så en oversikt over sensitiviteten på tester, og mener at den ene legekontorene bruker er den som trenger høyest hormonnivå. Men vet ikke om det var den de brukte på meg da.... Får bare satse på at vi produserer hcg litt sent.

 

Men når det gjelder at du fikk gravid på den digitale, så er da den ganske sikker!? Hmm... mystefistisk. Uansett, krysser fingre, du får si hva svaret på blodprøva gir. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt på tre digitale tidlig, 4 dager før IKM. Da jeg var hos priv. gyn. dagen etter var gyn, meget skeptisk til digitale og anbefalte dem ikke. Hun hadde erfaring med at de ofte viste falsk positiv og jeg måtte ta en ny test der og da. I mitt tilfelle så var jeg gravid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat testet med cb-vanlig som også er positiv, så ikke vet jeg!!

Får bare ta tiden til hjelp med tanke på blodprøve som ble tatt i går !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en cb digital i høst en gang, og hadde vært veldig kvalm og uggen, masse feber lenge.. Hadde heller ikke fått mensen. Tok en test og fikk det blå krysset, fikk litt småsjokk.. Dro til legen fordi jeg hadde hatt vondt i ryggen og magen samtidig. Han tok flere tester, masse blodprøver.. var ikke gravid, men hadde urinveisinfeksjon og nyrebekkenbetendelse.. fikk antibiotika og testen ble negativ igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...