Gå til innhold

uke 33

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen jenter?

gått opp: 8,1 kg

bekkenløsning, urinlekkasje, hemorider, svimmel, ekstrem svangerskapskvalme, og EKSAMEN om under en uke. Ganske stressa, og kan ikke si jeg klarer å glede meg over graviditeten.

Håper dere trives bedre i uke 33 enn meg C:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bekkenløsning, influensa, bihulebetennelse m ekstrem hodepine og potte tett i nesen....+ kvalm pga hodesmertene.....må vel si jeg har hatt bedre tider selv.

Skrevet

Jeg har det tydeligvis veldig bra......... :-) Jeg er bare veldig sliten, men det er vel kanskje ikke så rart når jeg jobber 60% og har tre gutter i barnehage alder som kun går i barnehagen de dagene jeg er på jobb. Ser fra til permisjonen starter om 4 uker. Dere får ha riktig god bedring begge to!!!!!

Skrevet

God form her tydeligvis. ;)

Vektoppgang: 3 kg fra startvekta

Kvalme, sopp, lite plass/pusteproblemer... Har det vel stort sett ganske bra. Men det er jo tungt å bevege seg da.

Ikke lenge igjen nå dere! :)

Skrevet

vondekynnere, hodepine, sxtrembekkenløsning, søvnløshet, pusteproblemer, forkjølet, tettnese og ja tung å bevege på seg, men oxo veldig vondtå ligge på sia, får vondt i nyrene og merker sånn liggesår smerter....hvis dere skjønner....håper bare at den siste tiden går frt, for nå orker jeg ikke mer!

Skrevet

Skal ikke klage.. jeg har det veldig fint. Har bekkenløsning ,men overlever det. Tett nese siden jeg ble gravid ,men nesesprayen funker bra! Ellers i goood form ,bortsett fra at man kjeder seg litt -- sykemeldt siden desember... Håper ting blir litt bedre for dere da:-).. å vil se sef at tida går fort ,er så nysgjerrig på lille pia...

Skrevet

har vel gått opp ca 7 kg.

sliter max med bekkenet og er konstant trøtt. legen tro jeg sliter med stoffskifte.. så jeg venter bare på svar fra legen. men jeg skal ikke klage.. jeg sitter nå i god stolen her hjemme med min kjære.

Har ei venninde som er blitt lagt inn pga svangerskapsforgiftning... og der ligger hun aleine... når jeg tenker på henne så har jeg ingen ting å klage over

Skrevet

Har det ganske bra nå jeg. Bekkenløsning, men er hjemme, så det kan jeg leve med. Gått opp 10 kilo og ungen ligger i tverrleie:)

Skrevet

Hei hei :)

Formen er flott bortsett fra bekkenløsning som jeg har vært plaget med i ca 10 uker. Ellers har jeg det kjempefint og nyter hver dag jeg har igjen! Skjønner jeg har vært heldig med svangerskapet mitt hittil når jeg ser hvor mye mange sliter med. Kan ikke være bare bare. Merker såklart at vekt økningen gjør sitt til at ting blir litt tungt og søvnen ganske dårlig, men sånn må det jo bare bli. Gått opp 9 kg til nå.

Skal til JM på mandag og da får jeg nok vite hvordan tulla ligger. Klarer ikke kjenne det jeg. Burde jeg det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...