Minimo <3 Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Idag er termindatoen, men har ennå ikke skjedd noe:( Slimproppen gikk idag morges og har hatt maserier siden forje onsdag og har vært inne en gang, for trodde vannet var gått:| men neida:p Er forhåpentligvis ikke så alt for lenge igjen håper jeg:) Har noen små sammentrekninger nå, men de er ikke onde eller noe.. var inne mandag natt, og etter det har jeg ikke hatt en eneste sammentrekning eller smerte.. bare litt bevegelse.. er lei av å vente no:| men er nok verd det:D Og i natt så drømte jeg at han var kommet og jeg satt i stuen og koste med han:D det var en fin drøm:D pappaen er helt i hundre og;) ringer hele tide og spør om noe skjer:p han er så skjønn;) menne ville bare si hvordan jeg hadde det:) Så kan jo dere skrive under hvordan dere har det:D
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg er 35+3 i dag:) Er 1.gangsfødende.Er blitt 100% sm pga jobb. (helsevesenet) Gleder meg så utrolig mye til å se henne! Gruer litt for fødsel, men samtidig veldig spent på hvordan jeg kommer til å takle den delen, også spent på pappa`n hvordan han kommer til å takle det! Ellers skal jeg nyte fridagene, og gjøre ting klappet og klart til småttisen kommer Kjenner jeg er litt rastløs og utålmodig ja:) Begynner å merke kg som har kommet, ikke lett til beins akkurat, men det hører med! Ellers er det good bye til å sove en hel natt, her er det do turer som gjelder. Men alt i alt er formen upåklagelig, når man hører om andre som sliter her inne! Kjempe mye lykke til, håper du slipper å gå så lenge over. Jeg har litt magefølelse på at vi får før termin, men men, får vente å se!
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Termin i dag jeg og!! Ingen tegn til at h?n vil ut enda. Synd, for jeg er veldig klar - mentalt!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Termin om 3 dager, men ikke mye til tegn på at ting skjer her heller! Ikke er hodet festet og morkaken fungerer ypperlig. Hun har visst flyttet inn for godt.............
*~**vips**~* Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Hei. Jeg har også termin i dag, men ingen tegn til at fødselen skal starte med det første..
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 5 dager igjen..ser ut til at dette kan ta sin tid. =)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 termin dag i dag og stadig de samme vonde kynnerene og vonde nedpresset. Blir overtid på meg og de vil vente minst 14 dager på at fødselen kommer i gang selv. Blir sikkert ikke baby før ut i mars, ingen endring i modning på 2 uker og alt ser ut til å være bra med unntak av at jeg ikke har det bra. Blir ikke tatt hensyn til meg opp i det hele.
riho1 Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Heisann! Ja da har våres termindato kommet, men ingenting har skjedd med meg heller! :-( Det jeg vet er at jeg er ganske moden med plass til 1-2 fingre i morsmunnen, så jeg venter bare på riene. Har hatt endel kynnere idag, men ikke mer..... BLÆ!! ja,ja.... får krysse fingrene for at vi slipper å gå så lenge over. Hold motet oppe!!! mvh
cec26 Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 Terminen var på tirsdag... har gått med 2 - 3 cm åpning siden forrige torsdag... ( ble strippet ) ... har en del kynnere, og føler meg ellers ganske så sliten.... vil bare sove jeg... så i natt skal Jonas til svigers å sove over... blir deilig å slippe å stå opp kl 6 i morgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå