Gå til innhold

dæken jeg er god....


Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt bilder på hjemmesiden til Benni-min. Men jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre der. Ideer? Ikke noe vanskelig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselige bilder:) Av en pen og blid gutt! HM, du kan jo se på "pynt til siden din" sida. Finner du bilder du liker under disse linkene, laster du dem til maskina di ved å høyreklikke og lagre blant dine bilder. Så kan de lastes opp som vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, nå fikk jeg til å skifte bakgrunn og overskrift. Hva med de bildene? Hvor finner jeg dem? På tools? Jeg må ha det inn med teskjed altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en av tigerguttfikantene på forsiden så står det "Pynt til siden din" gå inn der og trykk på en av linkene der inne. f.eks Ole brumm-stasj Inne på den siden igjen finner du bilder du vil bruke. Du lagrer diss på maskina di ved å høyreklikke og trykke lagre. Deretterlaster du dem opp til sida di fra maskina di, sånn som du gjorde med bildene av Benjamin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg at jeg har vært megagod. Men hva skal man med de sidene. Er det som en hjemmeside man kan ha gjestbok i, eller er det bare en side der de som vil kan gå inn å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Hva bruker man siden til? Er det bare til utstilling? Jeg mener. Den andre hjemmesiden han har, der er det dagbok man kan skrive i og gjestebok iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ha gjestebok, ellers er det jo for å lage en felles "møteplass" for julidibberne da. Artig å kunne "se" hverandre syns jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...