Gå til innhold

orker ikke flere nedturer jeg..

Anbefalte innlegg

hei,

har hatt sinnsykt ømme pupper i en uke nå, men tørr ikke teste siden jeg har testet hver uke nå i 9 måneder og orker bare ikke tanken på et negativt svar..

er i tillegg skiikkelig sliten og gråter til dr phil nesten hver dag...pleier ikke være så sippete..

tenker dessuten konstant på calzoni fra deli de luca...mmmhhh

men tørr nesten ikke håpe på noe er på vei...orker ikke flere nedturer

andre som har hatt det slik og senere testet positivt?????

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8345544-orker-ikke-flere-nedturer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester du hver eneste uke???? Åffer det da? Holder vel å teste når mensen ikke kommer som forventa,vel. Da slipper du nedturen med negativ test. Forøvrig er det normalt at det tar lang tid,og at hormonene sliter litt ekstra på psyken. Vi er mange her som gråter til de merkeligste ting,og som stadig er fysen på div. ting(min svakhet er sjokoladekake på Deli deLuca,namnam!),men det er nok mer pga av at man ikke spiser korrekt og regelmessig(derfor blir man så sugen på noe),eller at man kjeder seg,er lei seg,nervøs e.l

Se til at kroppen din får riktig kost og alle vitaminer/mineraler den trenger,det hjelper både på fruktbarheten,søppelmat-suget og humøret!

Jeg har vært gravid 2 ganger på de 2 åra vi har prøvd,og mistet begge gangene. Sist gang gikk jeg frem til uke 11,men hadde fortsatt ikke kjent noe til den såkalte "dilla" som gravide kan få,tror nok den kommer litt senere i svangerskapet....

Du blir nok gravid snart du også,og skjer det ingenting iløpet av våren,så har du krav på utredning hos lege og gynekolog!(det får man om man ikke hat blitt gravid iløpet av 1 år)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...