Gå til innhold

April: I dag skal vi ha middagsgjester

Anbefalte innlegg

Vi blir 6 voksne og 2 barn!! -Og jeg holder på å lage bærpai!! -Har aldri prøvd på noe lignende, så dere må krysse fingrene for meg i dag! ;) Skal ha svinesteik med fløtepoteter og grønnsaker til -og surkål, selvfølgelig.. hehe..

Er litt spent, for det er tanta til mannen min og svigers som kommer.. Svigers er ikke så farlig, men har jo lyst å "imponere" tanten litt da.. siden det er første gang hun er på besøk.. -u know what I mean.. ;)

Nei, nå må jeg kokkelere.. måtte bare skrive av meg litt nerver..hehe.. ;)

Ha en fin dag, jenter!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8345501-april-i-dag-skal-vi-ha-middagsgjester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..Paien var en stor suksess!! Men hadde jo laga alt for masse da... Så gubben hadde med seg på jobb i dag. En av kollegene hans hadde komt bort til han omg sagt "Den paien var j&/#¤ god altså!!" -Og det er første gangen mannen min har hørt han banne.. hehe!! De andre hadde skrytt masse og. -Det er jo kjempegøy, da! ;) Setter pris på det. -Og ekstra gøy når de skryter til han, og ikke til meg av høflighetsskyld, liksom... De trenger jo ikke skryte når jeg ikke er der..hehe..

-Og tanta ble imponert..hihi.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...