Gjest Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 hva heter den og hvordan smaker den? og er laktulose det samme? var på apotek istad og de hadde bare to typer. håper på svar
Fallerifallera Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg vet ikke hvordan lakserolje smaker, har ikke prøvd den! Men brukte Laktulose her i to-tre dager da alt var "stoppa opp" - funka veldig bra syns jeg. Den smakte bare tykt og søtt..
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 lurer lissom på i forhold til å sette igang fødsel..?
Fallerifallera Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Kan ikke se for meg at det hjelper med det da? Iallfall ikke med Laktulose, for den virker bare i tarmen! Som sagt vet jeg ikke hvordan lakserolje virker, men innbilder meg at det er noe av det samme? Tror jeg ville avklart det med legen iallfall, før jeg prøvde meg på noe sånt for å sette i gang ja..
selma07 og engel Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Har hørt at det kan være farlig for babyen med lakserolje.. la naturen ordne opp! og tro meg jeg vet hva jeg snakker om..... babyen kommer når den og kroppen din er klar!!! et råd fra meg er at du ikke skal tulle med dette. Dersom du lurer på hvorfor jeg skriver dette så kan du gå litt tilbake her å se hvordan min fødsel og barselsperioden har vært...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå