Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hei! Har fått info om at hvis man ikke ringer når man skal føde......altså før man drar sykehuset........ så kan de ikke avvise deg hvis det er fullt av fødende. ville bare si ifra til dere også............
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 seriøst?? hva skal man gjøre da da?? kan jo ikke føde på gata
MissUnderCover Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 står at de ikke kan avvise deg...;-) altså du må få komme inn... hehe
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 ja faktisk særiøst! Mente at da finner de en plass til deg - du kan ikke bli avvist - du blir altså ikke sendt videre til et annet sykehus. Huff - burde vel ikke tipse om dette når folk bare er negative...........
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 det var det det stod ja m2m&d@d ! ;-) du skjønte det du ;-)
Silker Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Folk er vel ikke negative selv om de leser feil vel
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Hva i all verden er det der for et tips...... Skal alle fødende troppe opp på sykehusene å forvente full service uten at de som jobber er foreberedte og har folk på vaet da eller.... og uten at det skal skape problemer for andre liksom.... Vi må da for faen kunne ta en telefon på forhånd. Jeg foretrekker hvertfall ordnede forhold når jeg skal ha min lille. Finner meg ikke i å få en utrygg fødsel bare fordi en dust ikke gadd å ringe på forhånd så min jordmor må løpe som en yo yo mellom oss og fire andre pga overbelastning .... MAKAN.
♥Spirevipp♥ Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Problemet er da at man kan ende opp å bli liggende på gangen! Det er jo på en måte heller ikke noe å trakte etter. I følge svangerskapsforberedende kurs på Ullevål, sa jordmor at de er ansvarlige for å sende oss til et annet sykehus i nærheten hvis man skulle bli avvist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå