Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 når jeg gjør dette så får jeg vonde kynnere, tegn på modning og rier eller er dette bare tull?????
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Det er vel det som er planen og da når du får kynnere eller rier skal du fortsette til dem gir seg og det kan være med på å få i gang fødselen....Lykke til!!!!
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 er dette for å modne eller for å sette igang??funker det???
ninsoer Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 kommer jo ann på hvor langt man er kommet om d er så lurt å bruke den metoden... Hos meg er d vanlige kynnere som kommer om jeg maserer brystvortene..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Å stimulere brystvortene kan føre til sammentrekninger i livmoren ja. Det har absolutt ingen innvirkning på modning, men dersom en er moden kan jo kanskje sammentrekningene bli sterkere og føre til fødsel. Hvorfor ikke bare vente til kroppen er klar? Dumt hvis du får masse vonde kynnere og maserier som ikke fører til verdens ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå