Gå til innhold

føder snart tror jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, er det noen som har erfraing eller kjenner noen som har født rundt uke 35?

Er nå i uke 35 og lagt inn på barsel og blir her frem til fødselen, spennende. Var på UL på mandag og det så ut som det kunne være noe på gang og jeg hadde ikke sove et sekund på 3 netter og var helt utslitt.

Ikke sove i natt heller,i natt startet rier, jordmor undersøkte og det er en liten åpning. Har fått sprøyte for å hjelpe til med slik at gutten vår sine lunger blir så ferdig utviklet som mulig i tilfelle han kommer nå. Og eller så blir fødselen satt i gang i uke 37. Alt er helt topp med gutten vår sier de og han virker meget frisk og rask. Vi får et aktivt barn mener de her på føden :-) Så nå venter vi på Mathias i spenning!!

Noen her som går mot fødsel i nærmeste fremtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei... godt og høre at alt er bra med deg og gutten. fødte i uke 36 for ett år siden og alt var kjempe fint med tulla. er i uke 35.6 nå og går med vonde kynnere og mens murringer hele tida, håper snart på og bli ferdig. hvor på føden er du da ??:)

Skrevet

hei jeg er på barsel avdeling på ventrom på vest-agder sykehus. Ser ut som det er noe på gang hos deg også, så gøy! Har og disse murringene hele tida. Er du hjemme forløpig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...