Gå til innhold

Skal jeg aldri få gleden av å teste positivt?

Anbefalte innlegg

Er bare så lei nå altså. Tok en test i morges, negativ som vanlig. Hvis tanta kommer nå, som jeg kjenner at hu gjør, går jeg inn i min 11 pp.

Orker snart ikke dette mer.. Alle andre klarer det unntatt meg.

Ante meg da vi begynte å prøve at dette ikke kom til å skje meg. Begynner dessuten å bli gammel, blir 33 i år.

snufs

Fortsetter under...

hei,

jeg vet hvordan du føler det!! jeg er i 10 pp og er dritt lei!! siste uke var et helvete!! var så deprimert at jeg fortalte allt til mamma om hvor lei jeg er av å prøve og hvor sint og deppa jeg blir hver gang det ikke går.. Var skikkelig sint på henne også fordi hun alltid har fortalt hvor lett det var for henne å bli gravid og jeg følte simpelthen jeg hadde nådd bunnen i siste uke..

men denne uken går det litt bedre.. det er rart, når man tror det ikke kan bli værre og alt virker håpløst finner man likevel litt mot og håp!! kanskje fordi det var valentines day og hadde det ikke bare vært fantastisk å lage en baby da osv...yeah right!!

det går bra til slutt for oss!! det må jo gå til slutt!! vet det er vanskelig å være optimist i disse mørke dager, men tenk så fantastisk når det endelig skjer for oss også!!

lykkt til videre!!

klem

Hei

Tenkte jeg skulle trøste dere litt prøver selv å bli gravid 1pp så jeg kan ikke håpe for mye men håper virkelig at TR ikke kommer 27/2 :)

MEN vennina mi har prøvd i 15 måneder før hun ble gravid, og da mener jeg virkelig prøvd som to kanniner :) Nå har de fått barn og nr brukte de veeeldig kort tid til :)

Hun tror hun ble gravid ved hjelp av salvie te og hoste saft noen dager før EL og etter EL og det er lov å prøve.

LYKKE TIL

Takk for trøst kjære medsøstre, det hjelper litt men idag er visst dagen der jeg bare skal ta meg tiden til å sørge over dette her.

Skjønner godt det der med at din mor, har det samme med min - hun mobber meg litt fordi jeg snart har "doktorgrad i graviditetsprosessen" som hun sier. Hun og ble gravid 14 dager etter pillestopp og tror selvfølgelig at jeg stresser for mye med det, derfor skjer det ingenting..

Grrr..

ikke mist motet....Jeg vet hvordan du har det..... Har tatt så mange tester nå at jeg ikke har telling på hvor mange og hver gang er det samme svaret: NEGATIVT.

Jeg har ofte tenkt på `hva om jeg ikke kan få barn?`

Men den tanken har jeg slått i fra meg.....

Er ikke gravid ennå, men med hjelp fra gynekologen,så kan det skje når som helst nå :D

Lykke til videre

Annonse

Takk for støtten. Skal også henge over gynekologen min fremover. Nå er det rett og slett nok! Går det ikke så går det ikke, orker ikke bygge opp mer håp for så å falle rett ned i kjelleren igjen. Blir smådeprimert av dette her..

Har du fått hjelp sier du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...