**to engler** Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hei alle sammen:) vi venter engel nr to 26.mars,og har bestemt at dersom d blir en jente skal hun få navnet Kamilla. Vi har vurdert maaaange mellomnavn til henne,som: Kamilla Mariell Kamilla Olivia Kamilla Viktoria Kamilla Helen(mannen min sitt forslag,jeg heter selv Helen og er ikke så begeistret for d navnet...men Helena derimot synes jeg er nydelig..) så: Kamilla Helena???? vi har fra før en datter som heter Maria Isabell,så navnene må " klinge sammen" all ris og ros mottas med takk;)
Vipsenmamma Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg synes det blir tungt med to navn som slutter på a. Kamilla Helen høres mye bedre ut, evt. Kamilla Helene.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Kamilla blir litt tungt med mellomnavn, men dere skal vel matche storesøster. Enig med andre i at mellomnavnet ikke bør slutte på -a og at Helene funker bra. Andre: Kamilla Louise Kamilla Sofie Kamilla Renate Kamilla Regine Kamilla Susann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå