Gå til innhold

idag smilte prinsen min :)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Omtrent samtidig her :) Nå er hun 7 uker og smiler masse! Spesielt når jeg lager trutmunn og sier "owiiii" - av en eller annen grunn... hun smiler også når hun ser fiske-uroen over stellebordet, og bildene på veggen ved stellebordet som storesøster har tegnet til henne. Og idag så lo hun faktisk!!! Chezoz så fort dette går...plutselig har jeg to voksne jenter som kommer hjem med barnebarna mine innimellom, hikst!

Når regnes det for å være det første smilet? Min gutt er akkurat 3 uker idag, og han smiler - men det er somregel når han sover, sovner inn eller suger pupp :) Han har fortsatt ikke smilt mens vi har øyenkontakt eller mens jeg har pludret med han....

janta vår var fem dager, og har smilt hver dag siden:) Når hun våkner, ligger på stellebordet, blir snakka til..tit, tit...ja, i det hele tatt. Hun er fire uker nå...I dag prøvde hun også å snu seg fra mage til rygg. Helsesøstera sa at det var sjelden hun såg så oppvakte babyer når hun var på barselbesøk når Liva var to uker. Ble masse skrøyt nå, men, men:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...