Gå til innhold

Aite, jeg har syndet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

grrrrr... hjemme fra jobb idag og pga den dritt influensaen - klarte ikke vente med å teste. Men mer negativt kan man nesten ikke teste tror jeg, så da er vel håpet ute (igjen) for min del. Gir snart opp dette her kjenner jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen tutta da.....hva er dette for noe da??????

skjønner deg godt jeg. Hadde antageligvis gjort det samme om det var jeg som hadde vært hjemme.

Men så synd da, at den ikke ble positiv. Men tross alt, det er fortsatt tre dager til ikm. Hvilken test brukte du? Da jeg ble gravid i nov.testet jeg også tre dager før. Da var den negativ, sånn at du kan fortsatt være gravid enda.

Gleder meg vanvittig til å teste i morgen da, men har ingen stor tro på det. Har hatt menssmerter i dag, så jeg venter besøk av tanta ganske snart tror jeg.

Skrevet

uff ja, jeg er litt flau for at jeg ikke ventet på deg. Brukte CB digital og den ropte nærmest IKKE/INTE gravid mot meg. Har hatt murringer idag jeg og så egentlig er alt håp ute.

men jeg krysser fingrene for deg!!

Lykke til!

Klem

Skrevet

Ikke vær flau da. Skjenner det godt jeg.

Ikke gi opp håpet enda da. Ikm er jo ikke før på søndag.

Leste innlegget ditt som var lenger ned i sted. Det er lett å bli deprimert når det aldri klaffer. Følelsene går liksom i berg og dalbane. Forhåpninger når en mens er ferdig. Venting etter el og skuffelse når mens kommer.

Men du...dere har jo prøvd i snart 1 år. Har du snakket med legen om det?

Skrevet

...og der begynte spottingen. Dritt!!

Jada, jeg har snakket med min lege. Skulle ha tatt noen blodprøver, men her i danmark må man gjøre det på et laboratorim mellom åtte og elleve om morgenen, på dag 21 og dag 5 og det har bare aldri passet med jobb osv. Har hatt ul, og alt så fint ut der. Sambo har testet sine svømmere og de var også ok. Skal bare få tatt de prøvene i neste syklus om jeg så skal komme for sent på jobb.

etter dem følger en gjennomstømningstest (vet ikke hva det heter hjemme) så får vi se.

Skrevet

Uffamei, ikke noe morsomt at spottingen har begynt da. Men....det er fortsatt håp.

Det er sikkert lurt at du får tatt blodprøvene i neste syklus hvis du er uheldig denne gangen også. Prioriter det du!

Må få høre hvordan det går med deg i morgen også da. Shit hvis du skulle få mensen nå. Da må vi følge hverandre inn i neste pp. Hvor lange sykluser har du? Min er på 25-26 dager.

Skrevet

Først satser vi på at du er gravid, og hvis ikke kan vi følges: )

Jeg er desverre vekk fra sambo under neste EL så det er nok ikke noen mulighet for meg beste gang. Men neste gang der igjen, da SKAL den sitte!

Mine sykluser er på 27 - 28 dager.

Krysser fingrene for deg i morgen.

Stor klem

Skrevet

Har du helt gitt opp håpet da? Du er gravid helt til motsatte er bevisst:-)

Skal teste i morgen tidlig jeg da. Har skikkelige menssmerter nå, så håpet er ikke stort. Men, et lite håp er det jo.

Da er det kveldsstellet her, så jeg blir litt borte fra pc-en. Plei deg selv godt nå da. Spis litt is og skjem deg selv bort. Influensa og spottingen er ikke noe gøy.

Stor klem til også

Skrevet

Hei. Det var ikke så trivelig å teste i dag nei. Den viste selvsagt at jeg ikke er gravid. Skikkelig deppa i dag. Menssmerter også, men har ikke startet spottinga enda.

Hvordan går det med deg? Har tanta kommet eller har du fortsatt et lite håp?

Da må jeg jobbe videre jeg. Du får ha en fin dag

Skrevet

Uffda, trøsteklem... man så lenge tanta ikke har kommet er det jo håp, ikke sant?

Tanta mi har ikke kommet, men spottingen står på for fullt, så ja jeg har mistet håpet.

Var skikkelig deppa igår jeg og, det er no dritt hele greia.

Men, en vakker dag blir det vår tur også : )

God helg, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...