Gå til innhold

sprenger det i den andre puppen/brystvorta deres...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke utdrivningsrefleksen du kjenner? Hos meg er det driiiitvondt når den slår inn :( Kjennes ut som tusen nåler stikkes i brystvorta :/ Da renner det melk overalt gitt. Takk og pris for amme-innlegg...

Jepp, samme her! Når utdrivningsrefleksen kommer sprenger det i begge puppa, auaua :o) For at det ikke skal lekke så fælt fra den andre puppen, hjelper det veldig å trykke inn brystvorten, akkurat som man trykker på ringeklokka, hehe.

Annonse

Unnskyld at jeg spør så direkte altså, men... sitter du ofte med begge puppene i friluft og ammer? Selv så holder det lenge å beholde bh'n på... Amme-innlegget og bh'n klemmer sammen såpass godt på brystvorta at det ikke renner særlig. Om natta kjører jeg dørklokke-trikset, da ligger jeg jo i netto'n.

Når det renner, stopper ammeinnlegget det, så ingen krise for meg at det renner ut av den "ikke-ammende" puppen. Bruker medela sine ammeinnlegg, og har ikke hatt lekkasje fra de én eneste gang. Jeg har aldri kjørt dørklokke-trikset, om natta er jeg for trøtt til å tenke.. Har på t-skjorte som samler opp melka, eller slike melkeoppsamlere når jeg bruker de.. Problemet er at jeg sovner gjerne av mens jeg ammer på natta (eller... ikke natt, egentlig, men tidlig morgenkvist), så har våkna med tørket melk utover hele puppen, og melkeoppsamleren liggende mellom puppene eller noe.. hahaha...

Nei, ka-ping, jeg sitter ikke med begge puppene i friluft når jeg ammer, hehe, det skulle tatt seg ut! jeg bruker også ammeinnlegg som er gode de, men jeg lekker noe voldsomt når jeg ammer, så derfor presser jeg på den andre puppen, fra utsiden av bhen altså , så slipper jeg å bytte ammeinnlegg flere ganger daglig :o)

Hehe, sånn å forstå ja ;) Jeg bruker Avent forresten, er knallfornøyd med de. Prøvde Natusan-innlegg med forrige unge, siden de er myyye billigere, men de suger jo. Dvs det er jo det de IKKE gjør, hehehe :)

Heldigvis minsker denne flommen etterhvert som produksjonen og ungen regulerer hverandre, takk og pris. Nå kommer jo melka så fort (og så mye) at Knøttemor ikke greier å ta unna helt, hun sluker melka og får mageknip...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...