Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 - gå tur - sex - vaske golv og vinduer - rødvin - bringebærkapsler - melk og kanel - isbad til føttene - hoppe tau Vet ikke hvor mye det nytter, men kan jo være verdt et forsøk mens vi venter... Et godt tips er nok også å finne noe annet å tenke på. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 takk for mange forslag, det beste er vel og finne noe annet og tenke på men det er jammen det vanskligeste også så alle di ting kan hjelpe mot og bli moden?? trodde kanskje det var for og starte fødselen når en alt er moden, men nå har ikke jeg helt peiling heller da:)
candymams Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 hei, jeg startet på bringebærkapslene på lørdag og på mandag ble jeg lagt inn på barsel. Noe er på gang, men om det er bringebærkapslene som har gjort det vet jeg ikke, men kanskje verdt et forsøk om du er utålmodig. Jeg begynnte på de for å forberede livmoren på fødselen, de anbefalt å starte en mnd før fødsel. Lykke til!! ps. eller så er det jo stoffer i mannens sæd som og kan starte fødselen sier de. Så du får bare hive i deg bringebærkapsler og hive deg rundt i køya med din utvalgte, he he ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 hehe, tror jammen jeg skal reise og kjøpe det etterpå. er det på helsekosten eller apoteket?? vet noe noe om og massere brystvrtene? når jeg gjør det så får jeg vonde kynnere, er det med på og hjelpe til med noe??
candymams Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Du kjøper bringebærkapslene på helsekosten ca 200 kr for 100 stk, kjør på, he he ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå