Gå til innhold

Fryseforsøk Ullevål....

Anbefalte innlegg

Mitt neste og siste forsøk blir frys. Fikk beskjed om å ringe inn noen dgr før min min 3. mens - og så vurdere de om det er kapasitet....

Har ikke lyst til å vente muligens 1 mnd ekstra da! Er nok å vente til 3. mens synes jeg. Noen som har opplevd å bli satt på vent når dere ringer inn til fryseforsøk?...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8343929-frysefors%C3%B8k-ullev%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm da er det nok lang ventetid på Ullevål!

Jeg hører til St.Olavs, og jeg får begynne så snart jeg får mens.

Men det er fordi jeg har hatt frys nå.

Ved ordinært forsøk må man som regel vente 1 mnd.

Skjønner det er kjipt å måtte vente så lenge, men er vel ikke så mye å gjøre med dessverre....

Håper ventetiden går så fort det går an....

Hei Tinna!

Jeg fikk også samme beskjed som deg etter at jeg hadde en MA i sommer. Men jeg er ikke noen tålmodig sjel, så da andre mens kom ringte jeg. Og jeg kunne starte med progynova samme dag :))

Så prøv å ring inn før. Ikke si noe om hvor du ligger i løypa så lenge de ikke spør. Kanskje får du ett JA:)

Håper så inderlig det. For den ventetida er virkelig pyton!!

Krysser fingre for at det lykkes på dette forsøket!!

(Jeg fikk satt inn 2 fryse-egg og begge festa seg, selv om det ene ikke var optimalt engang :) )

Klem

Takk for svar dere-

Grunnen til at jeg må vente til min 3. mens (denne blir nr 1.) er for å få ut alle hormonene etter behandlingen, sa de. Er visst veldig hardt for kroppen, de sakene vi putter i oss. Det jeg reagerte på var at når endelig 3. mens kommer og jeg kan ringe inn for fryseforsøk - så kan det hende de ikke har kapasitet den mnd og jeg må vente ytterligere 1 mnd! Det gidder jeg ikke. Da griner jeg meg til å få begynne umiddelbart. Det finnes da måte på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...