millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har termin om ni dager, brystene har vokst endel...men melkeproduksjonen har ikke startet... Det kommer ihvertfall ikke noe ut av brystene... Er det flere som ikke har fått melk/råmelk enda?
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jepp, har 4 dager igjen og har ikke sett en dråpe. Det går an å prøve å håndmelke, men jeg har bestemt meg for å bare se om det ikke kommer noe. Ungen setter det i gang etter fødsel om ikke annet. Jeg skulle gjerne fått melk nå før fødselen, menmen.
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 det er jo ikke alle som får det før fødsel..
Mamman til M&E Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 13 dager igjen og ingen melk her ennå. Er visst ikke unormalt at det kommer etter at barnet er født så jeg roer meg med det. Har virkelig lyst til å amme, både for nurket sin skyld og min egen (enkelt).
TaMegBar Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Skulle ønske jeg var så heldig... Jeg har små bryster til vanlig, men nå renner de over allerede. Må bruke innlegg om natta.
millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 Få vel satse på at produksjonen kommer igang når babyen kommer ut da Har kjempe lyst å amme den lille, gleder meg sånn til å få den ut og legge den til puppen!!
TaMegBar Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Hadde forresten heller ikke melkeproduksjon før forrige svangerskap. Måtte sitte med elektrisk pumpe etter fødselen for å få det igang.
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 tror kombinasjonen av fødsel og ting som utløses da, i tillegg til babyens suging vil få igang produksjonen hos de fleste. Ikke om og gjøre og få råmelka for tidlig heller, da den er veldig kraftig og veldig bra for barnet og få i seg. Dumt om den går til spille før bebisen kommer. Ikke stress, det kan fort gå et par dager etter fødsel før den kommer skikkelig i gang, men det tåler babyen. Har litt og gå på fra den var tilknyttet navlestrengen. Ta det rolig så går det som oftest bra. OBS! Prøv og få til riktig sugeteknikk når dere kommer så langt. Barnet skal ha mest mulig av brystet i munnen for og melke, ikke bare brystknoppen, for da blir man bare sår. Gudd Løkk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå