Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 når barnet hikker, hikker de veldig fort da? Er nødt til å være det jeg kjenner, hvis ikke er det øvelse på rytmer inni der kjenner det på høyre side, og holder på jevnt.Ser litt sprøtt ut Er i uke 35 +3 nå.
Kondis som en murstein Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Lillen her hikker 2-3 ganger om dagen, og jeg merker det som rytmiske dunk sånn ca 1 gang annenhvert sekund )
millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Min lille hikker ca 3-4 ganger om dagen, merker det på samme måten som Malathiel, rykninger med noen sekunders mellomrom. Er litt på samme måten som når en selv hikker, bare litt oftere
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Min hikker veldig ofte og da er det ganske jevne og raske dunk ja. Og så ser jeg det godt utenpå magen, ihvertfall nå som han har så lite plass der inne
tuppen og lillemor Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 ja min hikker masse, kjenner det hlt nede på siden av magen, hvor kjenner dere det??
Kondis som en murstein Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Jeg kjenner det heeeelt nedi der ) Hodet er festet og godt nedi bekkenet...
millamora *Fikk ei prinsesse!* Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Det kommer litt an på hvor babyen ligger, men stortsett beveger hele magen på seg
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 hmm, jeg så det litt -under-midt-på magen, på høyre side.... Men har ikke kjent det ofte... Hun er gnien på hikkingen denne jenta da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå