Gå til innhold

Er det umulig å lage ei gjesteside ??


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjestebok mener du? Gå på tools- page- kryss av for Guestbook- så skal det vre i orden. Jeg kan hjelpe deg hvis du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ordna det for deg:) Det står foreløpig bare "gjesteboka mi!" men du kan ta et bilde under som du linker til gjesteboka. Så trykker man på teksten så kommer man tilgjesteboka di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å lage en gjestebok, men denne havnet på forsiden - uups - så den fjernet jeg fort som svint! Om noen klarer å lage en gjestebok for meg er jeg veldig takknemlig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gjort det nå... (Er ikke helt stø på dette her jeg heller!) Så da kan du bare gå inn og endre på den og sette den hvor du vil ha den på siden din... (Jeg la den til helt nederst...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha, fant den nederst nå! Får se om jeg klarer å gjøre noe med den - det er jo egentlig ikke så vanskelig, men jeg er redd for å ødelegge på andres eller fellessidene:( Er litt grønn på dette, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo Tiny og Sanna&Simen dersom det skjærer seg helt...

Jeg har laget hjemmeside lenge, jeg, men den lager jeg i FrontPage, synes det er litt vrangere på Piczo. Men det er sikkert vanen... :o)

Er bare å rope igjen om du trenger hjelp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...